2020. december 21., hétfő

Blogmas #21 Drogériás kincsek ( 3000 ft alatt )

Jelentem kipróbáltam  azt a szemceruzát amit ha reggel felkenek estig ott is marad, nemhogy nem kenődik el, de már -már kihívás volt leszedni. 😂 Komolyan mondom a Bourjois szemceruzától lehidaltam , egyszerűen zseniális.

Ha kíváncsi vagy melyek azok a termékek még a szemceruzán kívül amelyek nem csak , hogy szuperek de ráadásul hihetetlenül jó áron vannak akkor mindenképp görgess tovább... de előtte lesd meg az előző posztom , a Drogériás kincsek 1. részét 😉. Az termékek teljes árár fogom feltüntetni , szóval ennél csak olcsóbban juthattok hozzájuk ha épp akciósan szerzitek be őket. 


Nos az a helyzet , hogy primerek tekintetében nem próbáltam még olyat drogériás viszonylatban amire azt tudom mondani, hogy le a kalappal előtte , bár megjegyzem , hogy nem is próbáltam ki olyan sokat . 😕 De rajta vagyok a témán. 😉 Így viszont átugrunk az alapozókra , abból viszont mutatok rögtön hármat . 


Maybelline Fit me! Matte+Poreless Foundation alapozó : Amint azt láthatjátok a képen is én ebből a 119 -es Golden Beige árnyalatot szoktam vásárolni. Egyszerűen imádom ! Egy matt alapozóról van szó ugye, ennek ellenére az eredmény annyira szép és természetes . Nagyon könnyű a formulája, szivaccsal , ecsettel de kézzel is nagyon egyszerűen eldolgozható. Egyáltalán nem lesz maszkos a hatás , nem emeli ki a szárazabb területeket , nem ül bele az apróbb kis ráncocskákba . A fedését én olyan közepesnek mondanám , de egyébként építhető. Zsíros / kombinált bőrre szuper. 
Ha olyan matt alapozót keresel amely ugyanakkor természetes hatást nyújt akkor Maybelline Fit me ! 

Ára : 1800 ft 

Miss sporty alapozó stay perfect 24h : erről az alapozóról pár napja írtam , így most nem mennék bele  a részletekbe . A véleményem  a termékről itt olvashatjátok el. Az biztos , hogy mindenképp megérdemli, hogy egy ilyen jellegű posztban szerepeljen . Mivel egy nagyon olcsó alapozóról van szó , amelynek a minősége  vetekszik néhány több tízezer ft -os alapozóéval . 

Ára : 1850 ft 

Maybelline  affinitone alapozó : Jó azt le kell szögeznem , hogyha Maybelline , Rimmel , Max Factor termékről van szó akkor én kicsit elfogult vagyok , mivel ezektől a márkáktól még nem igazán sikerült olyan terméket vásárolnom ami ne lett volna rögtön kedvenc. 😋😍 Nem emlékszem már pontosan , de megkockáztatom , hogy ez az alapozó már közel 10 éve a piacon van, vagy még több ?! 🤔 Mindegy szuper volt akkor is , most is ! A Fit me-hez hasonlóan ezt az alapozót is a 24 -es Golden Beige árnyalatban szoktam beszerezni. Ez egy hidratáló alapozó , amely egy üde , egységes bőrtónust eredményez . A fedése közepes , nem fényesedik ki alatta bőr , tehát ez zsíros bőrűek is nyugodtan használhatják én úgy gondolom, nem kell attól félni, hogy egy diszkógömbhöz hasonlóan fogsz ragyogni. Sőt én ennél még púdert sem szoktam alkalmazni, mivel nem érzem szükségét. 

Ára : 2200 ft

Aztán ugorhatunk a korrektorra az alapozó után . 


Maybelline Fit me! korrektor : Egy erős közepes fedésű korrektor , a szem alatti területekre tökéletes , mivel nem kukacosodik, nem ül bele az apróbb ráncokba , de természetesen a pattanások és egyéb bőrhibák elfedésére is nagyon jól alkalmazható. Tartós , könnyen eldolgozható , nem kell sok mennyiséget felhordani belőle . Szuper ! 

Ára : 1900 ft 

Következő termék csoport a púderek. 



Maybelline Master Fixer Translucent áttetsző sminkfixáló púder : Én előre szóltam, tényleg szeretem a Maybelline -t . 😋 Ezt a púdert az őszi Glamour - napokon szereztem be , és egyáltalán nem bántam meg, sőt mindennap ezt használom azóta. Annyira finom szemcséi vannak , a szemem alá tökéletes. Finomítja a pórusokat. Nem változtatja meg az alapozó , korrektor színét. Szépen mattít, fixál még sem lesz egy nagyon poros a sminkem , sokkal inkább természetes, egységes. 

Ára : 3000 ft 

Max Factor  creme puff púder : Évek óta az egyik kedvencem, mindig újra veszem, még pedig a 05 Translucent árnyalatban , púderből nem igazán szeretem a színezetteket , 99 % -ban átlátszót veszek. Egy nagyon finom szemcséjű , selymes hatást kölcsönző púder. Mattít , fixál , zsíros bőrre tökéletes választás lehet. Nem szárít , nem emeli ki a szárazabb területeket. Ennek a púdernek van fedése is , akár alapozó nélkül is használható. 

Ára : 2600 ft 

Rimmel Stay Matte Púder : Ő pedig a másik kedvencem , na de kinek nem ? 😁 Ugyanazokat tudom elmondani róla , mint az előző Max Factor púderemről ,igazából nem is tudnék választani közülük, hogy melyiket szeretem jobban. Ebből is mindig a Transculent 001 -es változatot veszem. Van egy kis fedése neki is , nagyon tartós púder , több órán keresztül matton tartja a bőrt , nem szárít , igazából bármely alapozóval jól tud működni. Az egyetlen negatívum, a csomagolása , ami rendszeresen lekopik , eltörik...de ami a tégelyben van az egy csoda. 

Ára : 2400 ft 

Jöjjön két paletta , amelyek tökéletesek az arc konturozásához. 


Lovely Sculpting púder : Én azt mondom, hogy mindenképp nézzetek szét a Lovely háza táján , ugyanis iszonyatosan jó termékeik vannak , ráadásul nagyon baráti áron. Én eddig pár terméküket próbáltam csak , de arra elég volt, hogy meghozzák a kedvem még több Lovely termékhez. 
A képen látható paletta tökéletes a mindennapokban , tartalmaz egy matt kontúr színt , egy sárgás tónusú matt púdert ami a színéből adódóan tökéletes szem alá , és egy rózsaszínes hihglightert. 

Ára : 1900 ft 



Rival Loves Me arcpaletta mega teint : Tervezem még több Rival loves me termék beszerzését , amit nektek is ajánlok figyelmetekbe. Ez a kontúrpaletta is ... brutálisan tetszik. Egyrészt nagyon olcsó , másrészt nagyon jó minőségű. A palettában megtalálható kontúr szín , bronzosító , púder , highlighter ...kell ennél több?  Mindegyik nagyon pigmentált , szépen építhető, tartós. Nagyon örülök, hogy beszereztem. 

Ára : 1800 ft  

Eljutottunk a kedvenceimhez , a szemhéjpúder paletták következnek. Mert hát igen , a drogériák tele vannak szebbnél szebb palettákkal , ráadásul amiket mutatok mindegyike olyan 2000 ft körül mozog ...



Revolution re-loaded szemhéjpúder paletták : Azt tudjátok rólam, hogy oda vagyok a Revolution palettákért. A képen látható verziókról nem szeretnék többet mesélni, hiszen hamarosan lesz róluk egy termékteszt, az előzőt itt találjátok egyébként .
A re-loaded paletták rengeteg verzióban elérhetőek , a legtöbb tartalmaz matt , csillámos , szatén színeket is vegyesen. Ami biztos , hogy ha olcsón szeretnél jó minőségű szemhéjpúder palettát akkor a  Revolution -nél keresgéj. 
Akciósan már 1500 ft -ért betudod őket szerezni. 

Ára : 2500 ft 


Rival loves me szemhéjpúder paletta : Itt a másik kis csoda a Rival -tól . Csajok mindenképp tekintsétek meg a palettákat , van olyan ami nude színeket tartalmaz, van amely ideális smokey sminkekhez , de vannak narancsos, zöldes paletták is  többek között. Én ezt a képen látható palettát kemény 1300 ft körül szereztem akciósan  és cserébe 18 árnyalatot kaptam . 😍
Nem mondom , hogy ez a legjobb minőségű paletta a piacon , kicsit porol de nem jobban mint bármely más paletta , viszont a színek pigmentáltak , különlegesek és szépen eldolgozhatók , szóval érdemes beszerezni na. 

Ára : 1800 ft 

Na ezekből nem sokat láthattok , de az egyik Rimmel szájkontúr ceruza a másik pedig a már említett Bourjois szemceruzája. Mindkét terméket a márkától kaptam ajándékba , amit nagyon szépen szeretnék ezúton is megköszönni , hogy kipróbálhattam őket ! 😘



Bourjois  contour clubbing szemceruza : Hozzám egy gyönyörű zöld színben érkezett , ami számomra öröm, hisz szeretem a zöld árnyalatokat. A ceruza vízálló , nagyon krémes, rendkívül pigmentált és garantáltan ott marad egész nap. Nem kenődik , nem folyik le rólam, sőt sima micellás vízzel le sem tudta szedni. 


Ára : 1600 ft 

Rimmel Lasting Finish szájkontúrceruza : Nagyon sokan dicsérik a Rimmel szájceruzáit , amit én is csak megerősíteni tudok. Könnyen , precízen lehet velük dolgozni, puhák nem karcolnak, pigmentáltak és az egyik legtartósabb szájkontúrok . 

Ára : 1040 ft 


Revolution smink fixáló spray : Ezt a terméket kicsit be kell járatni , amikor először használtam szinte rám fröccsent a termék, és száradás utá kis fehér foltok virítottak rajtam. Azt javaslom, hogy jó alaposan rázzátok fel és első alkalommal a levegőbe fújjatok , hogy ne járjatok úgy ahogy én. Azóta egyébként teljesen rendbe an, szépen fújja a permetet ( de mindig jól felrázom ) egységesíti , fixálja a sminkem, és természetesen tartósabb is lesz ezáltal. Egy nagyon jó sminkfixáló, biztosan újra veszem ha elfogy.

Ára : 3000 ft

Nos remélem tetszett nektek ez a bejegyzés , mivel a jövőben igyekszem minél több ilyen jellegű posztot készíteni. 
Szerepelt a posztban a Ti kedvencetek ? 
Melyik az amit szívesen beszereznétek ? 

Rena 

2 megjegyzés:

  1. A Fit me korrektor nekem is nagy kedvencem !! Szerintem fantasztikus. Még alapozó púdert szoktam használni ha esetleg érdekel, a Catrice All Matt púdere valami csoda.

    VálaszTörlés
  2. Juj igen , arról nagyon sok jót hallottam már. Be is akartam már szerezni , csak nem volt épp készleten. De szeretném kipróbálni

    VálaszTörlés