2020. december 18., péntek

Blogmas #18 Termékteszt : Miss Sporty

 Azt tudjátok rólam, hogy oda vagyok a Miss Sporty körömlakkjaiért, ezekről még régebben írtam is egy bejegyzést, ezt itt találjátok. Az elmúlt időszakban azonban volt szerencsém kipróbálni még több Miss Sporty terméket . A kipróbált termékek között volt amit én magam vásároltam , de akad olyan termék is amellyel a márka  ajándékozott meg. Itt  is szeretném nagyon szépen megköszönni a Miss Sporty csapatának ! 😘

Még mielőtt a lényegre térek , szeretnélek tájékoztatni benneteket, hogy a Miss Spoty csapata nem kért tőlem semmilyen posztot , véleményt. Ez csak és kizárólag az én saját véleményem , amit megosztok veletek , mivel tudom, hogy szeretitek a termék tesztelős posztokat , főleg ha az adott termék a megfizethető kategóriába esik. 😊



Miss Sporty nail expert 5 in 1 körömápoló lakk 

Ez a termék a Drogériás kincsek posztomban is szerepelt , nem hiába hiszen egy nagyon jó kis alaplakkról van szó , amit önmagában vagy éppen fedőlakként is használhatunk. Maga a termék színtelen , a felvitelt követően szép, fényes réteget kapunk. Az illatát illetőleg nyilván ennek a lakknak is , de nem az az elviselhetetlen körömlakk illatról van szó , és egyébként is száradást követően már nem is érezhető. Gyorsan szárad, ahogy írta többféleképpen is használható. Ami miatt pedig én nyugodt szívvel ajánlom , hogy valóban szuper alap és fedőlakként is . Rendszeres használat mellett szépen megerősíti a körmöket . A legfontosabb pedig , hogy ez nem az a fajta lakk amelyet könnyedén letudsz húzni a körmeidről , ebből kifolyólag nem pattogzik le olyan hamar a körömlakkom amikor ezzel együtt használom . 



Miss Sporty perfect to last 24 H alapozó 

Hozzám a 201 Golden Beige árnyalatban érkezett. 
Na ez az alapozó hatalmas csalódás számomra , még pedig pozitív csalódás ! Pedig szegénynek nem sok esélyt adtam, ennek talán az az oka, hogy a Miss Sporty márka leginkább a tinik számára kedvez , nekik készülnek, de most már azt gondolom, hogy bárki találhat magának megfelelő terméket a márkánál. Na meg nem is igazán próbáltam ki eddig tőlük sok mindent. 








Az alapozóra visszatérve , egy üveg tégely pumpás adagolóval , ami hatalmas piros pont. Egy sűrűbb  , krémes alapozó , amit nagyon könnyen ellehet dolgozni ennek ellenére . Ahogy az elején írtam pozitív csalódás , amit én a fedésére értettem , hiszen az meglepően jó , én egy erős közepesnek mondanám. Nagyon szépen terül a bőrön , egy egységes , természetes hatást eredményez.  Arra figyeljetek ennél az alapoznál , hogy hamar  szárad , tehát gyorsan kell dolgozni vele, viszont nem nyújt maszkhatást, nyilván ehhez szépen el is kell dolgozni. 


A másik amit még észrevettem, hogy picit oxidálódik, bár ez rengeteg alapozóra jellemző. A tartósságát illetve sem tudok rosszat mondani , egész nap ott van , főleg ha fixáljuk púderral. Nekem kombináld bőröm van ( most jelen pillanatban , nyáron inkább zsíros ) nem vettem észre , hogy brutálisan átfényesedne. Szóval egy szuper kis alapozóról van szó , ami még szuperebb áron beszerezhető. 
Negatívumként azt megjegyezném , hogy sajnos kevés árnyalatban elérhető , de ezt már megszoktuk itt Magyarországon .


Miss Sporty Studio Eyebrow Kit

Ez a termék is szerepelt már a blogon , a legutóbbi Elfogytak bejegyzésben , Ebből kifolyólag már nincs a birtokomban a termék, hiszen elfogyott. Viszont semmiképp nem akartam kihagyni . Akkor is és most is említettem , hogy szinte megegyezik a csomagolása a Rimmel Brow This Way szemöldökszettel , amit én sokkal jobban szeretek használni. Ezzel a termékkel nekem az volt a legfőbb gondom, hogy a por egyrészt nem volt megfelelő árnyalatú , nekem túl világosnak bizonyult . A géles résszel megtudtam formázni a szemöldököm , de valahogy nem volt olyan természetes az eredmény. Sokkal jobban kedvelem a por állagú szemöldök termékeket , szóval inkább ez itt a gond , nem is maga a termék. A Rimmel szemöldök készletét ennek ellenére mégis kedvel . Ki érti ezt ...? 




Miss Sporty Precious Shine szájfény 

Ezt a szájfényt én Universal Nude árnyalatban kaptam. Valóban egy szép, természetes nude árnyalatról van szó, ahogy azt ti is láthatjátok. 
 

Az applikátora két oldalt picit lapított , a mérete szerintem ideális a felvitelhez, bár én egy ajakecsettel szoktam felvinni . 
Nagyon kényelmes viselni , nem ez a ragacsos szájfény , inkább krémesnek mondanám. 


Mivel szájfényről van szó ebből adódóan természetesen kopik , tehát evés-ivás után újra kell kenni. Na meg azért valljuk be ez a maszk viselős időszak nem igazán kedvez a szájfényeknek sem 😌 de bár csak ez lenne a legnagyobb gondunk idén , hogy elkenődik a szájfényünk , de ugye sajnos a vírus ennél sokkal, de sokkal nagyobb problémákat okoz😢 Na de itt a blogon , csak a szépről lehet szó , úgyhogy megyünk is a következő termékre. 😊


Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirál

Erről a spirálról mostanában nagyon sokszor áradoztam nektek , nagyon szeretem. 


Kicsi , egyik oldalán ívelt szilikon kefe ami nekem a kedvenc kefe típusom , hiszen ezzel a fajtával tudom a legegyszerűbben és legszebben kifesteni a pilláimat. 
Egy igazi éber fekete spirál , amely nagyon szépen dúsítja és hosszabbítja a szempillákat. Gyorsan szárad , napközben nem pereg. 


Teljes áron olyan 1000 ft körül van, de én már többször jutottam hozzá akciósan 750 ft -ért , ami egy nevetséges ár , még a teljes ára is egy ilyen spirálért ami ennyire jó. 
Mert bizony van számos olyan szempillaspirál a piacon amely többszörösébe kerül , de fele ennyit sem tud , mint a Miss Sporty spirálja. 


Na szóval megint csak bebizonyosodott , hogy nem mindig a drágább a jobb. Na meg az is, hogy a drogériák polcai tele vannak  jobbnál jobb termékekkel csak éppen ezek bárki számára elérhető áron kínálkoznak. Én biztosan szét fogok nézni a Miss Sporty háza táján a jövőben is , amiről természetesen ti is értesülni fogtok. 😊

Tudnátok nekem a márkától olyan terméket ajánlani amit érdemes lenne kipróbálnom ? Próbáltátok már a bejegyzésben szereplő termékek bármelyikét ? 

Rena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése