2020. december 17., csütörtök

Blogmas # 17 Drogériás kincsek ( 1500 ft alatt )

Bevallom az elmúlt pár évben nem igazán használtam drogériás termékeket , ugyanis az esetek 90 százalékában az Oriflame -től szereztem be szinte mindent. Jó,  nyilván vannak olyan termékek amelyeket csak és kizárólag a drogériából szereztem be mindig , de azért eléggé le vagyok maradva na . Viszont mostanában elég sok termék van amit úgymond újra felfedeztem vagyis újra megvásároltam. 😍

Aztán persze olyanok is vannak bőven amiket én is először próbáltam ki . Azt kell , hogy mondjam , döbbenet , hogy milyen csodákra lelhetünk a drogériák polcain akár pár száz ft -ért. Ebből az apropóból jutott eszembe , hogy rendszeresen fogok csinálni a blogon ilyen Drogériás kincsek sorozatot , remélem tetszik nektek is az ötlet. 😊 Az majd időközben kiderül , hogy milyen tematika szerint fog ez felépülni , úgy ,mint most is ár szerint vagy épp termék típus stb... a lényeg , hogy ha találok egy igazi kincset arról értesíteni foglak benneteket. 😊 Most pedig mutatom milyen termékeket találhattok a drogériában, 1500 ft alatt. 😍 

Ma már a legtöbb nő körmöshöz jár tudom, viszont hátha van még köztetek olyan aki hozzám hasonlóan otthon oldja meg a köröm szépítést . 😋 Így mindenképp szerettem volna a figyelmetekbe ajánlani pár olyan körömlakkot amelyek igen is megérdemlik a figyelmet. 


Moyra kalciumos körömerősítő : sokat segített a körmeim állapotán. Sokkal erősebbek és ritkábban töredeznek be , mióta ezzel kenegetem , én egyébként körömlakk alá szoktam ezt felvinni. De a Moyra körömlakkjairól is csak jót tudok mondani, hiszen a minőségüket tekintve le a kalappal . Hamar száradnak , már egy rétegben jól fednek , és az egyik legtartósabb lakkokról van szó. 

Az áruk : 500 ft körül mozog. 

Essence Express Dry Drops körömlakk szárító : nagyon szeretem , rendszeresen újra vásárolom . A legjobban az idegesít amikor kilakkozom a körmeim és még fél óra múlva is ragad, elkenődik ... szerencsére ez nem minden körömlakkra igaz. Ezzel a folyadékkal viszont jelentősen lerövidül a körömlakkok száradási ideje , miután kifestem a körmeim , mindegyikre egy kis cseppet löttyintek a pipettával a lakkozott területre , és pár perc elteltével már kopogósra is szárad. 

Ára : 750 ft 

Miss Sporty Nail Expert 5 in 1 körömerosíto fedolakk : szuperül működik alaplakként is . Szépen kiegyenlíti a körömfelszínt. Fedőlakként ad egy plusz csillogást a körmöknek, ami miatt viszont nagyon szeretem, hogy sokkal tartósabb ezzel a lakkozás. Nem pattog le a körömlakkom olyan hamar ha ezt a terméket használom. 

Ára : 650 ft 


Lovely körömlakkok : van belőlük néhány. A világosabb árnyalatokból kell azért több réteg , a sötétebbekből néha elég egy is és úgy is szépen fednek. Nagyon szép színekben elérhetőek , jó az áruk , tartósak is általában. Szóval szerintem érdemes  pár árnyalatot beszerezni a Lovely lakkokból is. 

Áruk : 500 ft körül 

Miss Sporty körömlakk : na igen , ha azt kérdeznétek tőlem, hogy melyik az a körömlakk a drogériákban ami olcsó , jó minőségű , tartós és nem kell a száradásával bíbelődni akkor én gondolkodás nélkül a Miss Sporty lakkokat mondanám. De a birtokomban lévő mennyiség szerintem mindent elárul. 😋 Valószínűleg beváltak ha már , ennyit beszereztem belőlük. 

Áruk : 400-500 ft körül 


Ebelin kozmetikai ecsettisztító folyadék : nem rég szereztem be , de szerintem állandó termék lesz nálam . Ha gyorsan kell ecsetet tisztítani akkor ez egy szuper megoldás. Leginkább a szemre való ecseteimet tisztítom ezzel . Félreértés ne essen , nem csak ezzel tisztítom az ecseteket ! Hetente egyszer kimosom őket , általában samponnal , bár mostanában sokkal jobban bevált nekem a szappan erre a célra. Amikor viszont több árnyalatot szeretnék felvinni ugyanazzal az ecsettel akkor ezt veszem elő, na meg persze használatot követően is átmosom az ecseteket ezzel. Csak ráfújom , egy papírtörlőn letörölgetem , várok picit, hogy az ecset megszáradjon és már használhatom is tovább.

Ára : 1000 ft


Lovely Highlighterek : ár -érték arányban szerintem az egyik legjobb választás. De egyáltalán van köztetek olyan aki még ne próbálta volna ezeket a kis csodákat?
Két árnyalatban kaphatók , Silver és Gold. Apró csillámok vannak benne , ami még elviselhető. Ezekkel lehet egy diszkrétebb hatást is elérni , de éppenséggel ha kedvünk tartja akár még az űrből is láthatók , szóval lehet fokozni. Tartós , valóban nagyon szép highlighterekről van szó.

Áruk : 880 ft 


Ő lenne a Silver 


Ő pedig a Gold 


Itt pedig a kettő egymás mellett. 


Catrice Szemöldökápoló készlet : ez a termék benne volt a Catrice kalendáriumba. Mindennap használom.


Nagyon pigmentált , tartós , nem csúszkál, nem mászik el. Nem leszek tiszta por a felvitelt követően , ráadásul a mennyiségét tekintve nagyon sokáig elég is lesz. 

Ára : 1330 ft 


Aztán itt van 3 szempillaspirál , amelyeket már beharangoztam nektek a legutóbbi Elfogytak posztomban


Rimmel Extra Long Lash szempillaspirál : imádom , jelenleg is ezt használom. A keféje az amit előnyben részesítek , említettem már nektek, hogy én kifejezetten a kis ,szilikonos keféjű spirálokat kedvelem. Intenzív fekete, könnyű a kefével felhordani a festéket , nagyon szépen megemeli, szétválasztja a pillákat, napközben nem pereg.

Ára : 1100 ft


Miss Sporty Studio Lash Volumythic Szempillaspirál : nagyon szeretem ezt a spirált is , nagyon sokan a Lovely spirálhoz hasonlítják , én viszont azt gondolom, hogy ezzel sokkal hangsúlyosabb pillákat érhetünk el. A keféjét ennek is nagyon szeretem , könnyű vele dolgozni. Két rétegben már -már műszempilla hatást tudunk vele elérni, hosszít , dúsít . Arra viszont figyeljetek, hogy a vége felé már hajlamos össze csomósítani a pillákat , szóval érdemes mindig lehúzogatni a kefét a tubus szájánál , hogy ne vigyen fel több festéket, mint amit szükséges. 

Ára : 1000 ft 


Lovely Pump Up Black szempillaspirál : természetesen ezzel a spirállal sincs gond, sőt. Én azt vettem észre ennél a spirálnál is, hogy kell neki egy kis levegő , tehát pár használat, hogy jól tudjon teljesíteni. Az első két használatnál szinte észre sem vettem, hogy kifestettem ezzel a szempillám. Miután ,,bejárattam " már sokkal jobban teljesített, na akkor értem el vele a Miss Sporty -hoz hasonló eredményt. Nem pereg, nem lesz csomós tőle a szempillátok , szépen hosszabbítja , íveli a pillákat.

Ára : 1050 ft 

Nos szerepelt a kedvencetek  a posztban ? 
Nálatok melyek a kedvencek a drogériákból ? 

Rena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése