2020. december 16., szerda

Blogmas # 16 Véleményem a Essence kalendáriumról ( 2. rész )

Akkor folytatnám a beszámolóm Essence DIY adventi kalendáriumról , az első részt itt találjátok. Ebben a bejegyzésben megmutatom , hogy milyen termékek kaptak még helyett a kalendáriumban amelyekkel kiemelhetjük a szemeinket és az ajkaink többek között. 😊


Ezek lennének az ajkakra való termékek , mutatom őket közelebbről. 


A kalendáriumban helyett kapott egy 3 lépésből álló ajakkezelés , ami szerintem szuper ötlet volt. Bár a második lépés egy kis pici tasak , ami annyira nem tetszik hiszen ez kb.: 1 alkalomra elegendő. 
Az első lépés egy ajakradír , ami teljesen rendben van , szeretem használni. A második lépés volt ugye az előbb említett ajakmaszk , amit én 1 alkalommal használtam , igazából hidratált ... maradt még benne de én inkább megváltam tőle. Az ilyen tasakos  termékteszteket én egy alakalom után kidobom , akkor is ha még maradt benne termék , mivel a szavatossági időm a gyengém 😅 nektek is azt javaslom , hogy max.: 2-3 nap után váljatok meg tőlük. 
A harmadik lépés pedig egy ajakprimer , én szeretem az ilyen termékeket , egyenletesebben tudjuk felvinni ezek használatával a rúzsokat. 


Essence Draw The Line! hm... na igen , első ránézésre barnának néztem , de ez egy nagyon szép lilás , barnás árnyalat én egy igazi Mauve -nak mondanám , nagyo tetszik maga a szín. 


Viszont maga a termék már kevésbé. Persze jól pigmentált , nagyon krémes, puha . Ebből következik ugye , hogy könnyen törik , és picit mintha morzsolódna felvitelnél. Ami viszont sokkal nagyobb probléma , hogy iszonyatosan szárít , alapként nagyon kellemetlen viselet ... szval ez a termék nagyon nem nyerte el a tetszésem. 


Szájfényből 3 db-ot is kaptunk. 


Essence Matt Matt Matt Longlasting szájfény nagyon tetszik ez a barnás , barackba hajló árnyalat . Őt már kellemesebb viselni , könnyű az applikátorral felvinni, nyilván evés -ivás után újra kell kenni. 


Itt láthatjátok a cerka alatt a swachot a matt szájfényről. 


A másik Essence Plumping Nudes szájfény ezzel sincs gondom , ennek az árnyalata nagyon hasonló a ceruzáéhoz , majd azért még tesztelgetem őket együtt is . Nyilván teltebbek lesznek minimálisan az ajakaink tőle, kellemes viselet , nem ez a nagyon ragacsos fajta . 


Amint látjátok hasonló a matt verzióhot a színe. 


Végül itt van nekünk  Essence Crystal Wet Look 01 Bright Diamond árnyalatban , ami inkább irrizáló , mint fényes . Önmagában is teljesen jól mutat rajtunk , de egy matt rúzshoz is tökéletes szerintem. 


Na és ebből nem is fogtok látni semmit ....😂


Természetesen kellett a kalendáriumba egy hagyományos rúzs is , egy igazán dögös , Karácsonykor tökéletes árnyalatú piros . Essence Color Up Shine On ajakrúzs a 08 Flaming Red árnyalatban. 
Nem a legpigmentáltabb ajakrúzs amit valaha próbáltam , sem a legtartósabb de ez legyen a legnagyobb gondom. 


Végül mutatom melyek azok a termékek amelyekkel a szemeinket tehetjük hangsúlyosabbá. 


Itt van egyből ez a  Essence Lash On Lash Off Volumizing Magnetic Accent Lashes ez egy mágneses műszempilla ami kiverte nálam a biztosítékot . Egy félórán keresztül tuti, hogy kínlódtam vele még sikerült jól fel applikálnom , addigra elhajlott , mindent csinált . Jó ez a bénázásomnak is köszönhető , de egyáltalán nem lopta magát a szívembe ez a termék. 


Essence Super Lash szemhéjtus . Ez a termék már sokkal jobban tetszik. Bár megjegyzem , hogy igaz nagy ritkán de ha mégis használok tust akkor inkább a filces verziókat részesítem előnyben, azokkal könnyebben boldogulok. 


Egy igazi matt fekete tus. Viszonylag hamar szárad ,rajtam tartósnak is bizonyult . Az ecsete nagyon puha , szóval kell hozzá egy kis kézügyesség , hogy szép vonalat tudjunk vele húzni , bár aki rendszeresen használ tust , annak könnyű használni. 


Essence Instant Volume Boost szempillaspirál ez is egy hatalmas keféjű spirál , amelyet én nem igazán kedvelek. Nagyon sok festéket vesz fel , össze is kenem magam vele használatkor. Ebből kifolyólag össze is tapasztja a pilláimat , maradjunk annyiban, hogy nem lett a kedvencem. 


Essence Follow Your Heart szemhéjpúder paletta na és eljutottunk ahhoz a termékhez amit viszont nagyon szeretek. Egy nagyon jó kis palettáról van szó.  9 szemhéjpúdert találunk benne , én ezeket az árnyalatok semlegesnek mondanám. Meglepően pigmentált , szépen satírozhatóak , tartósak is . Persze porolnak , de ez drágább palettáknál is előfordul . A mindennapok során is tökéletesen használható árnyalatok, de egy jó kis smokey eye sminket is eltudunk vele készíteni. 





Összegezve : nem bántam meg , hogy megvásároltam a kalendáriumot , de hazudnék ha azt mondanám , hogy el vagyok ájulva az essence termékektől. Bár ahogy azt már említettem , ezek a termékek már nincsenek forgalomban, viszont az essence újdonságai nagyon izgatják a fantáziám. Na meg egyre több embertől hallom, hogy az essence nagyon fejlődik a minőséget illetően, szóval a jövőben én is befogok szerezni tőlük pár dolgot . Tehát lesznek még a blogon essence termékek , abban biztosak lehettek. 

A kalendáriumhoz visszatérve,  nem sajnálnám ha kihagyták volna belőle a sablonokat , körömreszelőt , matricát ... helyettük tehettek volna bele egy korrektort , szemöldök ceruzát , púdert . Amit viszont szeretnék kiemelni , mert nagyon tetszik a szemhájpúder paletta természetesen , az ajkakra szánt termékek  is nagyon bejöttek , a szájkontúr kivételével. Na meg a highlighter és a pirosító is bejött . Jaj majdnem elfelejtettem, hogy volt a kalendáriumban egy szemhéjpúder ecset is , az is jól működik. 

Nektek mi a véleményetek ? Mit gondoltok az essence termékekről ? Ti megvettétek ? 

A bejegyzés első részéért kattintsatok ide

Rena 

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nem vettem mágneses műszempillát. 😂😅 A crystal wet look ilyen szájfény, tehát "ragacsos" marad, vagy megszárad ??

    VálaszTörlés