2020. december 19., szombat

Blogmas # 19 Revolution palettáim

A Revolution egy elég megosztó márka , van aki ( én is ) oda meg vissza van a termékeiért , míg mások haragszanak a márkára a dupe -ok miatt.

A Revolution -t több világhírű márka termékei ihlették ( Urban Decay , Too Faced )

A termékek 100 % cruelty free, és a többségük vegán.

Én kifejezetten szeretem a Revolution termékeket, főleg a szemhéjpúder palettákat.  Rengeteg paletta közül választhatunk , ami viszont tény, hogy elég sok hasonló paletta is van a kínálatban. 
Nem rég én is elajándékoztam egy-két Revolution palettám, amelyet már nem igazán használtam ( Iconic 1, 2, 3 )
Ez viszont nem jelenti azt, hogy ne akarnék újakat helyettük :)

Most viszont  mutatom melyek azok a paletták amelyeket még régebben vásároltam , de azóta is  imádok :)

Makeup Revolution Essential Schimmers szemhéjpúder paletta

Ebben a kis palettában kizárólag csillámos szemhéjpúderek találhatóak. Ebből a palettából nem igazán tudok egy komplett szemsminket elkészíteni, mivel nem tartalmaz matt árnyalatokat , tehát e mellé még szükség van legalább egy matt színre ami satírozásra alkalmas. Ennek ellenére gyakran előkerül. 😁




Makeup Revolution Iconic Pro 2 paletta

Ezt a palettát ősszel szeretem igazán használni, amint láthatjátok a benne lévő színek ezt alá támasztják. 
A felső sor matt árnyalatokat, míg az alsó sor csillámos árnyalatokat tartalmaz. 





Makeup Revolution Soph X szemfesték paletta 

Na igen ... szerintem nem csak én vagyok oda ezért a palettáért. Nyáron szinte csak ezt használom. 😍








A képen látható paletták mindegyikéhez  2000 ft alatt jutottam hozzá! 
Jó mi ?? 

Ti szeretitek a Revolution palettáit ? 
Melyik a kedvenc nálatok ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése