2020. május 9., szombat

Miss Sporty körömlakkok

Már nagyon rég készülök ezzel a bejegyzéssel , de végre ez is eljött. :) 
Ez a bejegyzés pedig nem másról, mint a körömlakkokról fog szólni. :) 
Még hozzá olyan körömlakkokról amelyek többek között ↓



  • bármely Drogériában beszerezhetőek
  • rengeteg színben elérhetőek
  • nagyon tartósak 
  • és ha ez még nem elég olcsóak is 
Tehát nem másról mint a Miss Sporty körömlakkokról lesz szó. :) Én egyébként egytől -egyig a Rossmann-ból vásároltam őket. 
Megkockáztatom, hogy mindegyik olyan 400 - 450  ft körül volt akciósan , teljes áron 600 ft-ba kerülnek. Én általában akkor szoktam körömlakkot venni amikor akcióban van épp, ilyenkor többet is amint azt a fenti képen látjátok. 

Az 1 To Shine lakkokról sok jót hallottam , így arra döntöttem, hogy kipróbálom őket, de mikor megláttam a választékot , hogy milyen sok színben elérhetőek és ráadásul akciósak is voltak, gondoltam, oké akkor most veszem meg az összes színt amely tetszik :) Aztán csatlakozott hozzájuk még kettő a Lasting Colour Gel Shine kollekcióból. 

A körömlakkokról egyébként a véleményem : ahogy azt már említettem teljes áron is megfizethetőnek gondolom őket. A csomagolás engem megvett , nagyon cuki . :) 7 ml -es kiszerelés, ezen én meg is lepődtem , ránézésre olyan kis picinek tűntek. 
Gyönyörű színekben elérhetőek, a világostól az egészen sötétig, azok akik a nude árnyalatokat kedvelik ők is találhatnak számukra megfelelő árnyalatot, ahogyan azok is akik a piros körömlakkokra esküsznek. :) 

A tartósságuk előtt le a kalappal . Én nem igazán szoktam / tudom kímélni a körmeim ( munka, mosogatás, takarítás stb... ) általában egy-két nap után lepattogzik a lakk, viszont ezek a kis Miss Sporty lakkok majdnem egy hétig bírták. 
Oké a körömvégeknél kicsit kopott, de nem feltűnően.  A fedésükről sem tudok nagyon rosszat mondani, a két világos árnyalat egy rétegben kicsit csíkoz meg nem olyan szép, viszont két rétegben már szép az eredmény. 
A sötétebb árnyalatok viszont már egy rétegben is fednek 👌 Egyébként a képeken egy árnyalatban vittem fel a lakkokat. :) 
Szóval bátran ajánlom , próbáljátok ki őket. 

Miss Sporty 1 To Shine körömlakk-ok 


1 To Shine /040

1 To Shine /120

1 To Shine /080


1 To Shine /310

1 To Shine /230

1 To Shine / 240

Miss Sporty Lasting Colour Gel Shine körömlakk-ok 


Gel Shine / 251

Gel Shine / 550



Ui.: a festést ne nézzétek, nagyon ronda , de most nem ez a lényeg. :) 

Nektek melyik a kedvenc árnyalatotok? 

Rena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése