2020. december 12., szombat

Blogmas # 12 Novemberi Haul

November elején szerepelt a blogon egy Joy -napi ajánló , amelyben mutattam nektek egy-két kihagyhatatlan akciót. Bevallom amikor a bejegyzést írtam , akkor még én is nagyon vártam , és úgy terveztem , hogy sok mindent befogok szerezni. Na ez később megváltozott ... mivel elérhetőek lettek a Beauty Adventi Kalendáriumok közben, így inkább azokra költöttem el a pénzem, és egyáltalán nem bántam meg.  Ezeket ugye meg is mutattam nektek itt is , de ha valaki lemaradt volna ezekről,  akkor lesse meg a Catrice DIY Adventi Kalendárium tartalmát , na meg az Essence DIY adventi kalendárium tartalmát , és ne hagyjátok ki a Balea Adventi Kalendárium - ot sem. 
Vettem egyébként pár dolgot a Joy - napokon is ... de rájöttem , hogy a Glamour - napokat sokkal de sokkal jobban szeretem. 
Na de most megmutatom , hogy milyen termékeket szereztem be még a kalendáriumok mellett  November hónapban. 😊


Rossmann 

A Joy -napokon szereztem be ezeket a hajápolási termékeket . A Dove hajápolókra 50 % - os kupon volt , ezt semmi pénzért nem hagytam volna ki. A Schauma nagy meglepetés számomra , eddig azt hiszem 3 különböző sampont próbáltam ettől a márkától , amelyből 2 hatalmas kedvencem lett , így úgy döntöttem , hogy kipróbálok tőlük még egy verziót 30 % - os kedvezménnyel. . A Pantene termékekre nem volt kuponom , viszont tőlük is vannak kedvenceim , így a kosaramban landolt két Pantene balzsam is. 


- Pantene balzsam repair & protect
- Pantene balzsam aqualight
- Schauma sampon nature moments haj smoothie intenzív
- Dove Oil sampon
- Dove Regenerate sampon

Már régóta szemeztem a Neutrogena arcápolóival , így most be szereztem a Hydro Boost családból pár dolgot . Hamarosan jövök a termék tesztekkel , de természetesen az összes itt felsorolt termékről  lesz  véleményem 😄 előbb vagy utóbb ... húú annyit elárulok, 2021 -ben lesz miről írnom. 😋😊
A Mixa termékekkel is elégedett vagyok , mármint azokkal amelyeket eddig próbáltam . Van a kívánságlistámon jó pár termék amit szívesen letesztelnék , csak sajnos az általam látogatott Rossmann üzletben  elég kicsi a kínálat a Mixa termékeket illetően. Viszont egy arctisztító haza jött velem , amelyre 30 % -os kupon volt. 
Ezt az Isana szérumot pedig véletlenül pillantottam meg , de egyből a kosaramba is került , mivel készül egy Isana termékteszt . 


- Neutrogena hydro boost arctisztító hidratáló gél
- Neutrogena hydro boost artisztító zselés tej
- Neutrogena hydro boost hámlasztó börsimító gél
- Mixa habzó tisztító krém
- Isana intenzív szérum


Aztán vettem egy Labello duót is. 

Na meg a Maybelline 40 % - os kuponnal egy Fit Me korrektort.


- Labello Original ajakápoló (2x4,8 g)
- Maybelline Fit me! korrektor 15

Végül újra vásároltam a Himalaya védőkrémet is . Általában  tartok itthon ebből is , ez a kenőcs sok mindenre jó sebre, égésre stb... Bár nálam évek óta a Neogranormon a favorit. 


- Himalaya Herbals Többcélú Védő Krém

dm 

Novemberben a dm-be is betértem , a Balea adventi kalendárium mellett vettem még pár dolgot. Mint például egy Balea tusit, Ebelin ecsettisztítót , Rimmel szemfestékpalettát , Alverde arcpúdert és körömszérumot. 😍


- Balea bőrradírozó tusfürdő görögdinnye illattal


- Ebelin kozmetikai ecsettisztító folyadék


- Rimmel Magnif’ Eyesszemhéjfesték paletta
- Alverde mattító púder
- Alverde körömerősítő szérum

Oriflame 


Nos idén eléggé kevés dolgot rendeltem az Oriflame-től . Aminek kettő oka van, nem inkább három.
Először is , annyi de annyi terméküket próbáltam már , hogy össze sem tudnám számolni. Őszintén szólva kicsit meguntam , na meg én az a csaj vagyok aki folyton az újdonságokat keresi. 😃😊
Másodszor egy csomó kedvencemet kivették a katalógusból , emiatt nagyon mérges is vagyok , mivel tényleg olyan termékekről van szó amelyeket egyszerűen imádtam.
Ebből következik a harmadik ok , a kivett termékek helyett mindig kapunk újdonságot ( a lecserélt termék új formulával, összetevővel , csomagolással stb... ) ezeket is kipróbáltam természetesen de sajnos 10 -ből 9 alkalommal még csak meg sem közelítette az elődjét . 😔😡Na de most rendeltem pár bevált terméket az Oriflame-től is.


Itt van rögtön a méltán népszerű Univerzális balzsam, amit én ajakápolóként használok, de jó lehet minden olyan területre amely könnyen kiszárad. 

- Let's Celebrate Univerzális balzsam


Ez a három termék szettben érkezett.  A kézkrémet szeretem mivel táskabarát, hamar beszívódik és jól is hidratál. 

- Körömápoló szett


Erre a kabuki ecsetre már régóta kíváncsi voltam. Most beszereztem, kipróbáltam és örülök , hogy megvettem végre , mert nagyon szépen és könnyen eldolgozható vele az alapozó , csíkosodás nélkül. 

- Giordani Gold Silky alapozóecset


Nos a Love Nature termékekért én annyira nem vagyok oda , mármint ami az arcápolási termékeit illeti. Viszont ez az ajakradír izgatta a fantáziám. 

- Love Nature Tropical Bliss ajakmaszk - és -radír



Nos , igen itt van a termék amit már kivettek 😡 pedig imádom, Ezt a Novage primert a tanácsadói bazárban találtam és rögtön be is szereztem 😍 Szuperül minimalizálja a pórusokat, egységesít, kisimit, imádás van. De sajnos katalógusban már nem elérhető . Viszont van egy hasonló , ami majdnem ennyire jó , hamarosan őt is újra veszem. Az pedig nem mást , mint a The One póruscsökkentő sminkalap . 
És igen , újra vettem , sőt dupláztam. Nem tehetek róla , a Pure Skin -től jobb arctisztítót nem találtam , most a radírozós verzió volt akciós. 

- NovAge arcbőr-tökéletesítő pórusokra és finom vonalakra

- Pure Skin 2 az 1-ben arctisztító és arcradír



Ezt meg meg sem indoklom, hiszen tudjátok, hogy a Feminelle intim lemosók állandó termékek nálam. 😋

- Feminelle nyugtató intimlemosó aloe verával és mályvával


Penny Market 

A Penny -be is voltam , ahonnan beszereztem két Nature szappant , ezeket az ecsetek  tisztítására. Na meg vettem megint csak a today vattakorongokból kettő csomaggal. 



Végül a Black Friday alatt leadtam egy rendelést a Pink Pandán . Innen Docolor ecseteket rendeltem. Olyan 5000 ft -ba kerültek , és ezért cserébe 15 db szemre való ecsetet kaptam. Szóval szerintem megérte. 😊


Ebben a dobozban érkeztek, külön -külön becsomagolva. 


Az árából már biztosan tudjátok, hogy ezek szintetikus ecsetek , hiszen a természetes sörtéjű ecsetek nyilván drágábbak, ennyiért kb.: 1 db -ot tudtam volna vásárolni. Viszont azt kell, hogy mondjam teljesen elégedett vagyok velük. nagyon puhák , nem hullik a szőrük, szépen , precízen lehet velük ,, alkotni " 😄😄😄



Na a végére értem....😇 megint jó hosszú lett ez a poszt is. 
Remélem azért tetszett . 😄
Nos melyik általam bemutatott termék nyerte el legjobban a tetszésetek ? 
Ti mit vásároltatok Novemberben ??? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése