2020. március 28., szombat

Oriflame Pure Skin termékek


Én az Oriflame Novage termékeit használom egyébként már jó ideje, viszont vannak olyan termékek amelyekről egyszerűen nem vagyok hajlandó lemondani. Ezek a termékek pedig a Pure Skin arctisztítók, arctonik és az arcmaszk. Tehát ebben a bejegyzésben róluk lesz szó többek között..


A Pure Skin termékeket az Oriflame zsíros, pattanásos, mitesszeres bőrre ajánlja. 
Nekem is zsíros bőröm van, nem ismeretlen számomra a pattanás, mitesszer szó sem 😕😔😭 sajnos. Ebből kifolyólag egyből felfigyeltem rájuk...anno 3 évvel ezelőtt 😊😊

A termékek fő összetevője a szalicilsav ( pattanások ellen az egyik legjobb fegyver ) és a gránátalma-kivonat. Az áruk elég baráti, akciósan olyan 1000 ft körül / alatt bármely terméket megtudjuk venni.
Itt megjegyezném, hogy ezeknél a termékeknél az alkohol a második helyen szerepel 😡😡😡 ez mindenképpen negatív ! Nekem eddig csak pozitív hatást eredményeztek, viszont  aki az alkoholra érzékeny , az semmiképp nem próbálja ki a termékeket. 

Pure Skin arctisztító és Pure Skin 2 az 1-ben arctisztító és arcradír


Bátran kijelentem , hogy a két kedvencem !! Az Oriflame-től rengeteg arctisztítót próbáltam , de tényleg össze se tudnám számolni annyit.  Viszont ez a kettő termék az amelyekhez újra és újra vissza térek évek óta. Nálam simán lekörözik a Novage arctisztítóit is . 

Pure Skin arctisztító :  egy átlátszó , géles állagú arctisztító. Jól habzik , tudom sokan nem szeretik, de én viszont pontosan azokat a termékeket szeretem amelyek jól habzanak, legyen szó arctisztítóról, tusfürdőről, vagy épp samponról. Nem tudom miért, de én attól, hogy valami habzik , attól érzem azt, hogy tényleg tisztít. Naponta használom , reggel - este. 
Nagyon hatékonyan, de mégis kíméletesen leszedi a bőrömről a szennyeződéseket,a smink maradványokat , még a szempillaspirált is ! anélkül, hogy kidörzsölném a szemem, 
Használat után sokkal üdébb, mattabb és szebb a bőröm. 

Pure Skin 2 az 1-ben arctisztító és arcradír :  ezt a terméket én inkább arctisztítóként használom mivel olyan kis gyengéd, nincsenek hatalmas szemcsék benne, nem karcolja, sérti a bőrt. Mivel nem egy durva arcradírról van szó én esténként szoktam ezt használni minden másnap, ha épp problémásabb a bőröm akkor pedig minden este ezzel tisztítom meg az arcom. 
Ez is egy géles állagú termék, világos kék színű. 
Nagyon szépen tisztít, a pórusaim sokkal tisztábbak, kisebbek ennek a terméknek a használata mellett . A mitesszereket ezzel a termékkel tudom csökkenteni. Szerencsére a pattanások már csak elvétve bukkannak fel, ezért viszont ezek a termékek a felelősek, nekik hála. 😊😊🙏🙏

Pure Skin arctonik


Ahogyan az arctisztítót ezt a terméket is naponta használom, reggel és este. Az arctisztítást követően. Nem csíp, nem irritál, a szárítást sem vettem észre, de én ezután arcszérumot és arckrémet használok, a hidratálásra is oda figyelek. Azért szeretem ezt a terméket, mert sokat segített a pattanások utáni barna foltok halványításában, és ha néha-néha felbukkan rajtam egy-egy csúnyaság szépen , nyomtalanul segít az eltüntetésében pár nap alatt. 

Pure Skin arctisztító arcmaszk


Ez egy fehér színű , sűrűbb állagú agyagos arcmaszk. Nálam  ez a termék minden nyáron előkerül , mivel akkor rengeteg mitesszer keletkezik rajtam. Arctisztítás után egy 10-15 percig szoktam fenn hagyni , majd lemosom. Azt azért megjegyzem, hogy a lemosás az nem egy egyszerű feladat 😀😀 elég makacs kis termék ez, viszont a hatása kárpótol. Nagyon szépen tisztítja a pórusokat, mattít, üde és pihe -puha az eredmény . Szépen kordában lehet vele tartani a zsíros bőrt. 

Pure Skin SOS pattanáskezelő zselé


Ez egy igazi kis csoda. Amikor először rendeltem eléggé megijedtem, hogy ez most mi ?? Meddig lesz elég ez a pindurka kis valami ??? 
Aztán mikor már használtam , én lepődtem meg a legjobban, hogy igazából nagyon is sokáig, mert hát mennyi cucc kell egy pattanásra ?? 
A termék egyébként 8 ml , a méretét tekintve egy igazi kis cukiság. Egy átlátszó zselé, egy pici mennyiség kell belőle a pattikra. Nem csíp, nem hagy olajos, ragacsos érzetet maga után, hamar beszívódik, és a hatása pedig, hogy tényleg pár nap alatt eltűnik ennek használata mellett a pattanás rólunk. 

Pure Skin faszéntartalmú lehúzható arcmaszk


Maga a termék 50 ml , egy kis műanyag tubusban . Az ára olyan 1000 ft körül szokott lenni a katalógusban. 
Szóval ez egy fekete színű arcmaszk.. hűűű de nagy titkot árultam el mi ? 😀
Már a termék kinyerése is körülményes, mert nagyon folyós ..olyan mint egy folyékony latex ( bocsi de leginkább ehhez tudnám hasonlítani ) tehát ez mindenhova folyik, és persze mindent megfog... ráadásul egy ragacsos dologról van szó. 



Amikor is nagy nehezen feltettem ezt a maszkot, egy pár másodpercig éreztem , hogy csíp és még a szemem is könnyezett tőle, ez az alkohol tartalmának köszönhető, erre egyébként külön fel is hívják a figyelmet a katalógusban, hogy az erre érzékenyek kerüljék a termék használatát. 

Egy fél óráig kell fenn hagyni, a leszedése a fél óra elteltével igazából nagyon könnyen ment, egyben szépen le lehet húzni az egészet. 
Használat után szebb , üdébb lett a bőröm . Más hatást én nem igazán tapasztaltam 😕 Pedig azt írták róla , hogy lehúzáskor szépen beletapadnak a mitesszerek , így a maszkkal együtt eltávolítjuk azokat is. 
Nekem vagy baromi makacs mitesszereim vannak, vagy nem jól csináltam valami, vagy nem tudom.. de én ettől a terméktől nem igazán ájultam el. 

Mások viszont esküsznek rá, szóval nem tudom, nem vagyunk egyformák. Viszont én megmaradok a jól bevált arctisztítós maszknál a Pure Skin -től. 

Összegezve : ezek a termékek nálam nagyon szépen szerepelnek évek óta ( kivéve a faszenes maszkot , őt nem venném újra )  számtalanszor újra vásároltam már őket. Aki zsíros bőrrel, pattanásokkal küzd és nem érzékeny az alkoholra az tegyen velük egy próbát, mert tényleg egytől -egyig hozzák amit ígérnek, és szerintem az áruk is mindenki számára megfizethető kategória. 

Ti ismeritek a Pure Skin termékeit ?
 

Rena 

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése