2020. március 28., szombat

Oriflame parfüm : Giordani Gold Essenza

Jelentem a legeslegkedvencebb illatom 😍😍😍 Első szaglásra szerelem volt, igen a mi kettőnk kapcsolata örökre szól, le nem cserélném soha másra 😀😀

Giordani Gold Essenza parfüm 


Számtalanszor újra vettem, pedig megmondom őszintén nem használom mindennap , mert hát spórolok vele 😀😀 egyrészt mert nem egy 2-3 ezer ft-os illat , másrészt nem egy tipikus hétköznapi parfümről van szó. Tehát nem ez a munkába járós parfümöm ( szociális szférában tevékenykedem egyébként ) 

Szerintem kijelenthetjük , hogy az Oriflame egyik,  ha nem a legtartósabb illata. 
Egy igazi kis luxi parfüm :) :) 
Már maga az üvege is nagyon elegáns, luxus hatást kelt. A kupakot valódi arany fólia borítja, az üvege vastag falú. 

Az illat kategória : virágos , fás 
Fejjegyek : calabriai citrus, bergamott, citrom, mandarin
Szívjegyek : narancsvirág luxus kivonata, sambac jázmin, zöld mandula
Alapjegyek: toszkánfa, ámbra, pézsma

Ez egy igazi parfüm esszencia. Az elérhető legkoncentráltabb illat, 15-25 % illóolaj tartalommal. 
Az eredeti ára : 12 000 ft. Akciósan olyan 7 000 ft szokott lenni a katalógusban. Évente egyszer berakják 5000 ft-ért , na én ilyenkor rögtön lecsapok rá, és nem csak egyet rendelek belőle. 😊😊😊

Ez az illat maga a luxus. Kifinomult, nőies, szexi, elegáns. Ahogy írtam nagyon tartós, ez a parfüm nem az a fajta amit napközben újra kell fújkálni. Nálam ő abszolut N1 . 😍

Ti próbáltátok már ? 

Rena


3 megjegyzés:

  1. Én is nagyon imádom ezt az illatot. Nekem is ez a kedvenc parfümöm az Oriflamé-től. Csak ajánlani tudom.

    VálaszTörlés