2020. március 26., csütörtök

Oriflame Optimals Hydra Matte

Ebben a bejegyzésben kettő arcápolási terméket hoztam. Kettő Optimals terméket , még hozzá a Hydra Matte termék családból. Ezeket a termékeket zsíros bőrre ajánlják , viszont az Optimals kínálata hatalmas. Bármely bőrtípussal is rendelkezel,  kedvedre válogathatsz. Az Optimals külön -külön termék családokat kínál zsíros-, száraz,- kombinált , stb.. bőrtípusúak számára. 



Én már próbáltam tőlük az Even Out termékeket is, melyek a pigmentfoltok halványítására ajánlanak , azokat nagyon szerettem. 
Most pedig akkor nézzük mi a helyzet a zsíros bőrre szánt termékekkel. 
Tehát ez a bejegyzés az Optimals Hydra Matte termékekről fog szólni. 

Először is nézzük az Optimals Hydra Matte mattító bőrkiegyensúlyozó nappali folyadékot zsíros bőrre 



Egy egyszerű, fehér flakon pumpás adagolóval! Nagyon , nagy piros pont! Végre ! Én szívem szerint minden terméket ilyen kiszereléssel látnék el, többek között higiéniai szempontból. 


Maga a termék a nevével ellentétben nem folyadék, inkább egy hígabb krém, ami fehér színű. 
Én kb.: két pumpálásnyit szoktam használni belőle, iszonyat hamar beszívódik, és tényleg mattít. Ami hiányérzetet kelt bennem, hogy a használata után én nem igazán érzem , azt az igazi hidratált bőr érzetet , viszont beszereztem ugyan csak az Optimals -től egy hidratáló szérumot, ebből egy cseppet adok hozzá, és így már egész jól működik. 


A másik termék pedig amit éjszakára használok ugyan csak az Optimals márkától : Optimals Hydra Matte mattító éjszakai krém zsíros bőrre 



Ez már egy tégelyes kiszerelés , egy enyhe menta zöld színű zselés állagú termék. Ő is szépen mattítja a bőrt, itt viszont már érzem, hogy hidratálja , táplálja a bőröm. Ez a termék is hamar beszívódik. Nem hagy maga után ragacsos érzetet, mikor  ezt használom reggelente nem ébredek úgy , hogy tiszta olajos a bőröm, helyette hidratált és üde :)


Összegezve: mindkét terméket nyugodt szívvel ajánlom zsíros bőrre, mindkettő hozza amit ígér. Ahogy beáll a hűvösebb idő, az én bőröm felső rétege eléggé ki tud száradni, olyankor már táplálóbb termékekre van szükségem ( Novage ) viszont nyáron  tökéletesen beváltak. 
Biztosan fogok még próbálkozni Optimals termékekkel

Ti  mit gondoltok ezekről a termékekről ? 

Rena 

Képek forrása : Oriflame 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése