2020. november 16., hétfő

Essence DIY adventi kalendárium

Nem rég megmutattam nektek a Catrice DIY adventi kalendáriumát , most pedig mutatom milyen termékek kaptak helyett az Essence kalendáriumban. Bevallom nem igazán használok Essence termékeket , sőt igazából egyetlen termékük van a birtokomban , a körömlakk szárító szérum. Ennek az oka az, hogy évekkel ezelőtt kipróbáltam néhány Essence terméket , amelyektől őszintén szólva nem igazán voltam elájulva, és el is ment a kedvem a további próbálkozásoktól.


Mostanában viszont szinte mindenki áradozik arról, hogy mennyit fejlődött a  termékek minősége és teljesen oda meg vissza vannak értük a csajok. 😊Gondoltam  most már ideje nekem is letesztelni néhány terméket . Be is akartam szerezni párat , de megláttam , hogy nálunk is elérhető lesz a kalendáriumuk , így inkább erre esett a választásom , aztán ha tetszenek a dobozban lévő termékek , még több szépséget beszerzek a márkától.   A kalendáriumot egyébként, csak úgy mint a Catrice-t  a Notino -tól vásároltam. Ennek az Essence kalendáriumnak 7000 ft volt az ára. 

Így néz ki kinyitva , na de mutatom mi is volt még benne ...😁Mivel ez is egy csináld magad kalendárium természetesen kaptunk hozzá tasakokat és számozott matricákat is.



És jöjjön a lényeg ... kezdem a kevésbé izgis dolgokkal. 

Termékek a körmökre 






Arcra való termékek 







Termékek az ajkakra 







Termékek a szemekre 











Nos ez lett volna az idei Essence DIY adventi kalendáriuma. A képek minőségéért ne haragudjatok kérlek . Munkahelyet váltottam, emiatt mostanában meghalni sem volt időm, és bevallom ezeket a képeket is csak este tudtam készíteni , amint látjátok egyáltalán nem jó minőségben. Viszont a fenti termékekről mindenképpen fog készülni egy részletes beszámoló , ahol már szebb és jobb minőségű képekkel hozakodom elő. 😃😂


Remélem azért tetszett így is a bejegyzésem , ha szívesen olvasnál még tőlem ilyen és egyéb témájú posztokat , örülnék ha feliratkoznál a blogomra . 😊

Ti beszereztétek ? Mi a véleményetek róla? Van Essence kedvencetek ? 

Rena 

1 megjegyzés:

  1. Eddig én se nagyon vettem essence termékeket, mert nem voltam elégedett a minőségükkel. Az első amit mostanában vettem az egy spirál és azt imádom 😍 viszont ez a naptár is állati !! Remélem lesz jövőre is, hogy beszerezhessem. 😅

    VálaszTörlés