2020. október 3., szombat

Oriflame kedvencek 💓 ( 1. rész )

Azt már korábbi posztokban megmutattam nektek , melyek azok az Oriflame termékek amelyek nekem nem igazán váltak be . Írtam külön a Szépségápolási termékekről és írtam egy bejegyzést a Smink termékekről , mármint azokról amelyek nem azt hozták amit tőlük vártam volna. 
Az egyik ilyen posztban megígértem, hogy azt is megfogom mutatni , hogy melyek azok a termékek amelyek viszont nagyon is bejöttek, sőt rendszeresen újra is vásárlom őket. 😊 Ezzel nem is lenne eddig gond... de a probléma ott kezdődik , hogy annyi kedvencre leltem az Oriflame-en belül, hogy napokig írhatnám ezt a posztot 😃 így arra gondoltam , hogy nem termékeket fogok most felsorolni, hanem márkákat az Oriflame-en belül, még pedig olyan márkákat amelyeknél mindig találok szuper dolgokat és amelyek háza táján nektek is érdemes lenne  körül nézni. 😉😊

Eleo 

Az Eleo egy luxus hajápoló család az Oriflame kínálatában. A termékek arra hivatottak, hogy a hajkoronánk szebb, egészségesebb, fényesebb és erősebb legyen. Ezekről a természetes összetevők gondoskodnak , mégpedig az argánolaj, rózsaolaj, bojtorján-kivonat és az F-vitamin. 
Mivel az Oriflame egyik prémium minőségű termékéről van szó , így a katalógusban ezen termékek magasabb áron elérhetőek mint a többi hajápoló termék , ez viszont az Eleo minőségén meg is látszik. 




A márkánál nekem kettő kedvencem van , ezek pedig a hajvégápoló olajok. Ezek nagyon szépen rendben tartják  hajvégeket , egészségesebb , fényesebb a hajam a használatuk mellett. 

Az egyikről már írtam is ide kattintva olvashattok róla bővebben




Essense & Co. 

Egy újabb prémium márka az Oriflame-nél , amely számomra nagy kedvenc. Az Essense & Co. termékcsalád testápolási termékeket kínál , luxus minőségben. Ez a luxus már a termékek csomagolásán is látszik, nagyon jól mutatnak  a fürdőszobánk polcain. 😊 Ami pedig a flakonokban van , az valami csoda . Mindegyik terméknek különleges illata van, nagyon jó hidratáló hatása és tényleg luxus érzetet biztosít a használatuk. 
Nekem a képen látható citromos - verbenás kombó a kedvencem. 

Itt találjátok a bejegyzést a termékekről részletesen. 



Feet Up 

A lábak kényeztetésére kifejlesztett termék család. Intenzíven hidratálnak és gyorsan a bőrbe szívódnak, puhává, simává teszik és felfrissítik a lábakat. 
Itt nem tudok egy terméket kiemelni , mert eddig még mindegyik nagyon, nagyon bejött. Szóval itt az összes termék kedvenc. 😊





Feminelle 

Ha intim higiénia akkor Feminelle ! Ha nő vagy , akkor te is tisztában vagy vele , hogy mennyire is fontos az , hogy ápolt légy , hogy megfelelő legyen a ph értéke az intim területeknek és természetesen az intim területek védelme. A Feminelle termékek nálam évek óta állandó ,, vendégek " 😊 Ajánlottam már családtagoknak, barátoknak, kollegáknak és azt kell, hogy mondjam nem csak nekem jöttek be, mindenki aki próbálta ,, Feminelle függő lett " 😂😂




Love Nature 

Az Oriflame -nél az egyik legnépszerűbb termék család a Love Nature . Nem is csoda,  hiszen minden Love Nature termék biológiailag lebomló, minden hajápoló termék szilikonmentes, és minden radírozó termék természetes összetevőkből készült. Ezenkívül a termékek nagyon baráti áron elérhetőek. A kínálatban arcápolók , hajápolók és testápolási termékek  is megtalálhatóak. 
A Love Nature márkán belül nekem az Arcmaszkok  nagyon beváltak. 



Továbbá nagy kedvenc még a radirozós tusfürdő. Amit már számtalanszor újra vettem. Hiszen isteni illata van, nekem az eper-lime verzió a favorit , mert egy nagyon hűsítő , frissítő tusfürdő. Amely remekül eltávolítja az elhalt hámsejteket a benne lévő epermagoknak köszönhetően, tehát emellé már nem is szükséges testradírt használni. 
Viszont azt láttam, hogy ezt a terméket is kiveszik 😢😢 ahogy már nagyon sok olyan terméket amelyeket imádtam. 😡





Milk & Honey Gold 

A Milk & Honey Gold termék család haj és testápolási termékeket kínál számunkra. Ha szeretitek a luxust és kényeztetést na meg Kleopátrát 😄 akkor ezeket a termékeket feltétlenül próbáljátok ki. 
Az illat tej és méz ... szerintem ezt nem kell megmagyaráznom 😉😍 a testápoló remekül hidratálja az extra száraz bőrt is. 
A kézradír és a testradír pedig megint csak állandó termék nálam. 
A hajápolók viszont nekem nem igazán váltak be . 😕



Novage 

A Novage az Oriflame prémium minőségi arcápolási márkája. Egy öregedésgátló hatású arcápoló család. A továbbfejlesztett, kiváló hatékonyságú termékek célzottan, a bőr életkorral változó igényeinek megfelelően kezelik a bőröregedés jeleit. Ezek a termékek ára a legmagasabb az Oriflame-nél, viszont a minőségük a legmagasabb. Én általában szettben vásároltam , így sokkal jobban megéri , hiszen általában arra törekszem az arcápolási rutinomban , hogy egy adott márkán belül alakítsam ki az arcápoló termékeim, ezzel felerősítve hatásuk. Eddig az Advanced termékek kivételével, egyik Novage termékben sem csalódtam. 
A termékekről már több posztom is szerepelt a blogon. 


Ez lett volna a bejegyzés első része. Ha kíváncsiak vagytok , melyek még  azok a termékek , márkák melyek közel kerültek a szívemhez  😊 lapozzatok a poszt második részéhez. 😊😍

Rena 

Képek : Oriflame 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése