2020. szeptember 21., hétfő

Oriflame Feet Up - A lábaink szépségéért

Ha lábápolásról van szó akkor nálam csak is az Oriflame jöhet szóba , azon belül is a Feet Up termék család . Bevallom egy olyan 3-4 évvel ezelőtt én nem igazán fordítottam időt/ gondot külön a lábápolásra . Sarokreszelőt mindig használtam , aztán kentem egy kis testápolót a lábaimra és csókolom. Nem is gondoltam, hogy erre be kellene szereznem egy külön krémet vagy bármi mást, mert minek ? Aztán mégis rendeltem egy lábkrémet az egyik katalógusból , mert olcsó volt meg mert kicsit kíváncsi is voltam vajon mivel lehet jobb mint egy testápoló ?! A választásom pedig mi másra is eshetett volna ? Naná , hogy a Feet Up termékekre . 😉


Ha egy Oriflame katalógust lapozgatsz akkor nagyon könnyű elveszni a termékekben , hiszen annyi de annyi van belőlük . Ha te kifejezetten a lábaid ápolására keresel terméket , akkor keresd a Feet Up márkát , ezt a márka nevet viselik ugyanis a lábápolási termékek . Azonban a Feet Up -nál is kettő termék család közül választhatunk. 

Feet Up Advanced :  Intenzíven hidratálnak és gyorsan a bőrbe szívódnak, puhává, simává teszik és felfrissítik a láb bőrét. Ez egy picivel drágább ( teljes áron csak, akciósan nagyon baráti áron juthatunk hozzájuk ) mint a Comfort termékek , viszont minőségileg szerintem sokkal jobbak. 

Feet Up Comfort : Ez a termék család is rengeteg féle terméket kínál , évszakról - évszakra előrukkolnak egy -egy limitált kiadású termékekkel . Ők inkább a különleges illatuk miatt közkedveltek , a lábápolóik sokkal zsírosabb állagúak, mint az Advanced termékeké. 

Na most pedig már csak az marad, hogy megosszam veled/ veletek az én saját tapasztalataim a termékekkel kapcsolatban. 


Feet Up Advanced 36 órás hatású izzadásgátló lábspray


Amint a nevéből már kiderült ez egy izzadásgátló dezodoráló lábspray. Bevallom nem teszteltem még sosem 36 órán át 😋így ezt a tulajdonságát nem tudom sem igazolni sem cáfolni.
Amit viszont tudok, hogy hihetetlenül jó érzés ezt permetezni a lábainkra, nagyon hűsítő hatású. Kellemes menta illata van, azonban nem ez az erős amit 2 méterről is ,, kiszagolnak " 😂😂 Nem szárítja a lábakat , viszont szárazon tartja, ezzel elkerüljük, hogy a zárt cipőkbe bele büdösödjen 😕 a lábunk.

Feet Up Advanced sarokápoló regeneráló krém ( zöld kupakos ) 

Ha neked is csúnyán ki van repedezve a sarkad akkor jó választás lehet a Feet Up sarokápolója. Szerencsére nekem nem szokott kirepedezni viszont nyáron nekem is picit csúnyább , keményebb a sarkam a papucs , szandál használat miatt, na meg persze ha megfeledkezem a sarokápolóról meg a krémezésről 😔 olyankor gyorsan előkapom ezt a kis sarokápoló kencét , éjszakára jól bemasszírozom ezzel miután eltávolítottam az elhalt hámsejteket, és reggelre szép puha 😊 Néhány használat után már nagyon szépen rendbe hozza a sarkunkat.


Feet Up Advanced mélyhámlasztó lábradír ( narancs kupakos ) 

Na ez is egy szuper kis termék. Nálam ez úgy van , hogy teljesen mindegy, hogy borotvával , epillátorral vagy épp gyantával szőrtelenítek másnapra előjönnek apró pici pattanásszerű kis gömböcskék ( most nem a szőrtelenítés utáni pöttyökre gondolok, azokkal nincs bajom mert , egyből hideg vízzel lezuhanyoztatom a lábaim, így nincs esélyük előjönni 😀 ) na meg persze a benőtt szőrszálak sem maradhatnak el 😡 Na most amikor ezzel a lábradírral jó alaposan leradírozom az elhalt hámsejteket a lábaimról , mivel én nem csak a lábfejeimre használom , ezek a problémák ritkábban jelentkeznek. Azonkívül selymesen puhává is varázsolja a virgácsaim 😀

Feet Up Advanced regeneráló szérum 


Ezt a kis szérumot ami egyébként nem is annyira kicsi 😊 akkor szoktam bevetni amikor azt érzem, hogy kialakulóban van egy bőrkeményedés , ami egyébként elég gyakori magassarkú viselésekor vagy épp ugyancsak a nyári időszakban. 
Ez remekül regenerálja, puhítja az érdes bőrt. Tehát egy csoda fegyver bőrkeményedések kezelésére . 
Én igazából a lábkörmömre is szoktam kenni , nem vettem észre , hogy ártana neki. 😉


Feet Up Comfort élénkítő lábspray


Igaz, hogy a bejegyzés elején említettem, hogy én inkább az Advanced családra voksolok , de azért a Comfort termékeknél is van egy , pontosabban kettő amit mindig újra veszek. A képen látható izzadásgátló lábspray is teljesen jól működik, teszi a dolgát, bár ennek az Advanced 36 órás lábspray -vel ellentétben erősebb illata van, viszont a kellemetlen szagok megelőzésében ez is bevált nekem. Ár -érték arányban szuper , mert itt amit a képen láthattok kb.: 800 ft az ára akciósan , és ezért 250 ml terméket kapunk. 

A másik termék pedig ami most nincs a birtokomban az a Comfort lábradír, annak viszont szuper a hatása. 


Ti próbáltátok már a fent említett termékek bármelyikét ? 

Rena 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése