2020. április 19., vasárnap

Oriflame Feminelle termékek

Ha intim higiéniáról van szó akkor Oriflame Feminelle !!
Természetesen más márkák termékeit is használom , viszont az intim tisztálkodáshoz szükséges termékeket én kizárólag innen szerzem be. Kivéve az intim törlőkendőket , azokat Drogériából is szívesen vásárolom.



Ja majdnem megfeledkeztem a lábápolásról...😅😅😅 a lábápolókat is csak az Oriflame-től vásárolom. 😊😊 nyilván amiatt mert ezek a termékek annyira beváltak , hogy nem szívesen cserélném le őket.

Na de akkor mutatom, hogy én miket szoktam rendelni  ha intim higiéniáról van szó , és beillesztem az összes jelenleg rendelhető termékeket.

Intim lemosók

Mióta kipróbáltam ezeket azóta én ezek nélkül nem is tudok létezni 😊 azt mondják, nem tesz jót a normál ph-nak ha ott lent 😳😳 tusfürdővel tisztálkodunk , na akkor én azt hiszem jó vagyok. 😂
Egyébként mindegyik verziót próbáltam már, mivel mindig azt rendelem ami épp akciós. Őszintén mondom, hogy soha egyik sem okozott irritációt. Soha nem volt egyikkel sem problémám, nem szárítják a bőröd, nem okoznak viszketést, pirosságot, vagy kiütést. Nem marad semmilyen jellegű ragacsos érzet mosakodás után. Csak a frissesség és ápoltság érzése. 😊


Intim balzsam

Na ez is egy jó dolog. Hidratáló balzsam az intimterület ápolására, akár mindennap lehet használni.  Gyengéd, pH-semleges formulájú,  természetes tejsavat és nyugtató komplexet tartalmaz. Kondicionál és hidratál is. A szőrbenövés ellen is be lehet vetni. Borotválás, gyantázás, epilálás után nagyon sokat segít. Enyhíti a bőrirritációt, és én azt tapasztaltam, hogy miután ezzel bekenem a szőrtelenített területet nem lesznek rajtam ilyen apró kis pöttyök, illetve csak elvétve. Bevallom őszintén én ezt a balzsamot nem csak az intim területeken használom,   inkább főleg  a lábaimon, viszont ott is szuperül működik. 

Intim dezodor 

Nyáron szerintem egy tök jó megoldás ez a kis deó. A nagy melegben, ha egy kis felfrissülésre vágysz és mondjuk nem tudsz lezuhanyozni, ezt csak előkapod és már is ápolt és üde vagy oda lenn is 😂😂😂

Na jó ez nagyon viccesen hangzik, de komolyan gondom. Egyébként a mérete miatt nyugodtan magunkkal tudjuk vinni, elfér simán a tatyónkba. Az illata nagyon kis diszkrét, ez sem okozott semmilyen irritációt nálam soha. 



Szóval én ezeket a termékeket szoktam rendelni az Oriflame -től ha intim dolgokról van szó. 😁
Az áruk egyébként nem vészes , mindegyik termék beszerezhető egy 1000 ft körül. 
Én ajánlom figyelmetekbe, próbáljátok ki őket , ha tehetitek. 
Ha pedig még olcsóbban szeretnétek rendelni , tanácsadó nélkül , online saját magatoknak , 20 % kedvezménnyel azt is megtehetitek egy egy perces regisztráció után. 
Majd belinkelem ennek a módját . 

Ti mit gondoltok ezekről a termékekről ? 


Képek forrása: Oriflame
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése