2021. március 1., hétfő

Neutrogena hydro boost termékek

Nos tavaly év végén elterveztem, hogy sokkal több időt fordítok a blogra, hiszen nagyon szeretem a cikkeket gyártani Nektek. Sajnos ez idáig ez nem nagyon jött össze , mivel mindig közbe jön valami, mindig akad valami más teendőm , mindig csak menni kell dolgozni...mindig, mindig van valami. De  most akkor is megírom a Neutrogena termékekkel kapcsolatos véleményem amit már igazából jó párszor elkezdtem , de mindig 😂 (oké ezt a szót nem írom le többször )  félbe marad. Rengeteg terméktesztes posztom vár a sorára , már nem férek konkrétan a termékektől , de most erőt veszek magamon és igyekszem ezeket közzé tenni előbb vagy utóbb. Remélem szeretitek az ilyen jellegű bejegyzéseket , mivel az elkövetkezendő időszakba lesz egy jó pár. 



Még tavaly a Joy -napok alkalmából csaptam le ezekre a Neutrogena termékekre , viszont csak pár hete kezdtem őket használni, mivel volt felbontva több hasonló termék is , és általában szeretem a termékeket elhasználni , nem egyszer ezt használni máskor pedig azt. 


Neutrogena hydro boost artisztító zselés tej

A termék azt ígéri, hogy víz használata nélkül távolítja a sminket, a szennyeződéseket. Nem marad zsíros a bőr utána. Létfontontosságú hidratálással látja el , rugalmas és puha lesz a bőr a termék használata után.
Az arctisztító textúrája ötvözi a sminklemosó tej és a gél könnyedségét. Az illata nekem a Spa termékhez hasonló , és elég erőteljes , ami engem az elején eléggé zavart , végül hozzászoktam. Szóval elég szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, hogy ez víz nélkül tisztít , mivel én a micellás vizeket sem bírom magamon hagyni lemosás nélkül, de azért megpróbálkoztam vele. Szóval első alaklommal vattapamacs segítségével próbáltam eltávolítani a sminkem , de nem jártam sikerrel , mivel rengeteg pamacsot használtam és még sem szedett le rólam sok mindent. Majd úgy próbálkoztam vele , mint egy normál arctisztítóval , a tenyerembe pumpáltam és körkörös mozdulatokkal próbátam a bőrbe masszírozni , majd lemosni. A makacsabb sminkekkel így se boldogult 100 százalékosan , de azért így jobb volt. Használat után viszont mindenképp szükségesnek tartom lemosni, mivel egy elég zavaró ragacsos érzetet hagy maga után.. Az én bőrömet ez a termék szárította is , így használat után alig vártam, hogy tonizáljam és jó alaposan utána hidratáljak.
Szerintem ez a termék azokon a napokon lenne ideális amikor egyáltalán nincs vagy épp minimális smink van rajtunk, és talán zsíros bőrre lehet megfelelő.




Neutrogena hydro boost arctisztító hidratáló gél

Nos a termék sok mindent ígér  többek között , hogy hidratáló összetevőkkel tisztítja a bőrünk , eltávolítja a sminket és egyéb szennyeződéseket.  Nedvességet ad segít , hogy a bőrünk meg is őrizze azt. Nem tömíti el a pórusokat , és érzékeny bőrre is ideális lehet. A nevéből adódóan ez egy gél állagú arctisztító amely vízzel érintkezve gyengéd habbá alakul . Ez a termék sokkal jobban tetszik , mint az előző, mivel ez valóban szépen eltávolítja a sminkmaradványokat , szennyeződéseket. Ennél nem éreztem azt, hogy szárítaná a bőröm , ez nyilván nagyban köszönhető a második helyen szereplő Glycerinnek . az összetevők között. 
Használat után üde , puha bőrt kaptam. Viszont én azt gondoltam, hogy a Hialuron sokkal előkelőbb helyett foglal el az összetevők között ... 😳 
Igazából ez egy teljesen jól működő arctisztító , bár én ezt sem ajánlanám száraz bőrre , arra szerintem sokkal alkalmasabbak a krém állagú tisztítók. 


Neutrogena hydro boost hámlasztó börsimító gél

Hámlasztó gél mikrogyöngyökkel, amelyek finoman, de hatékonyan hámlasztják és távolítják el a szennyeződéseket, miközben a gél biztosítja bőrnek a létfontosságú hidratációt. A sima és tapinthatóan rugalmas bőr érzéséért minden tisztítás után. Annyira pici mikroszemcséket tartalmaz , hogy szinte észre sem lehet venni őket használat közben. Aki nem igazán kedveli az arcradírokat , annak javaslom ennek a terméknek a kipróbálását. Használatot követően a pórusaim tisztának , kisebbnek tűnnek. A bőröm kellemesen puha ezután , van amikor napi szinten használom , bár azt megjegyzem, hogy mindenképpen hidratáljatok a termék használatát követően.

Szóval olyan vegyes tapasztalataim vannak a termékekkel kapcsolatban, azonban ez nem azt jelenti, hogy bármi bajom lenne a márkával , sőt szeretnék még több terméket kipróbálni tőlük. 😉

Ti mit gondoltok ?

Rena 




4 megjegyzés:

  1. Megosztó márka számomra is! Kipróbálok valamit általában tőlük, azveredmény: vegyes érzelmek - viszont mindig tovább tesztelgetnék még tőlük 😁 Nem rossz nem rossz, viszont az összetevőiken még javíthatnának kicsit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled. :)
      Én is kicsit többet vártam, viszont azt sem tudom mondani, hogy nem vagyok kíváncsi a többi termékükre :)

      Törlés
  2. én is úgy hallottam ,hogy megosztó szerintem ez bőrfüggő! :)

    VálaszTörlés