2020. szeptember 23., szerda

Oriflame Swedish Spa termékek

 A tegnapi bejegyzésem arról szólt, hogy mindenképp biztosítsd magad számára azt a bizonyos Énidőt. Abban a cikkben adtam pár tippet ehhez.  Ez a mai is kapcsolódik az Énidő fogalmához, mivel  egy olyan termék családot hoztam nektek amelyek igazi spa élményt nyújtanak számodra a saját fürdőszobádban. Ez a termék család pedig nem mást, mint a Swedish Spa 😊 Én kipróbáltam párat a márkától , ha kíváncsi vagy melyek ezek és mi a véleményem róluk olvass tovább ...😊


Ha meg kellene neveznem azt a termék családot az Oriflame kínálatában amely számomra a legjobb minőséget jelenti , akkor én egyértelműen a Swedish Spa és természetesen az Essense & Co. termékeket nevezném meg. A swedish Spa termékek közül volt szerencsém néhányhoz, és azt kell, hogy mondjam talán egy kivételével egyik sem okozott csalódást. Igaz , hogy az áruk kicsit drágább ( mármint az Oriflame többi testápolási termékéhez képest ) viszont ha kipróbáljuk őket és megtapasztaljuk a minőségüket akkor érezni fogjuk , hogy azért van különbség egy olcsóbb kategóriás termékkel szemben.


Egyébként ezek a termékek azért lettek kifejlesztve, hogy testünket - lelkünket egyaránt nyugtassák . 😍 A termékek illatáról nekem a tenger jut eszembe, a legjobban úgy tudnám jellemezni , hogy egy igazán természetes tiszta illat egy kis cédrussal és enyhe virág illattal megspékelve. Azt viszont megjegyzem , hogy az illat nagyon intenzív, ez azok számára lehet fontos tényező akiket ez zavar. Már a csomagolásuk is nagyon mutatós , nincs semmi felesleges csicsa , inkább luxus hatást keltő.


Swedish Spa Smooth Rocks radírozó-masszírozó szappan

Bevallom én a szappanokat semmi másra nem használom csakis kéztisztításra , így sajnos nem tudok nyilatkozni arról , hogy milyen hatása van ha ezzel a szappannal radírozzuk , tisztítjuk a bőrünk 😕 Annyit viszont tudok, hogy az illata nagyon kellemes, jól habzik, nem szárította ki a kezeim. A másik dolog ami igazából az összes Oriflame szappanra jellemző , hogy nem olvadnak el a szappantartóban ( szerintem értitek miről beszélek ) ebből kifolyólag mindennapos használat mellett , ami nyilván nem napi 2-3 használatot jelent , hanem sokkal többet , szóval ennek ellenére is nagyon sokáig tartanak.





Swedish Spa sókristályos testradír

Röviden : imádom !
Bővebben : sókristályokat és mandulahéj-őrleményt tartalmaz amelyek hatékonyan távolítják el az elhalt hámsejteket. A shea vaj, a mandula- és repceolaj pedig gondoskodik arról , hogy a bőrünk táplált és puha legyen . A termék állaga nagyon sűrű , kicsit olajos . Nagy szemcséket tartalmaz , amelyek elég durvák ahhoz , hogy a termék valóban hatásosnak bizonyuljon, viszont annyira nem , hogy esetleg megkarcolja a bőrünk. Én rendesen leteszteltem , mert vettem a bátorságot és bizony kipróbáltam arcradírként is 😜😅 Azt tudni kell, hogy ha egy arcradír túl durva akkor másnapra sok-sok pici piros pötty jelenik meg az arcomon. Jelentem itt nem történt ilyen. 😍 Bevallom , néha az arcomra is pöttyintek picit, az eredmény pedig gyönyörű, üde, bársonyos bőr. Azért ti inkább testre használjátok , nehogy rosszra vigyelek benneteket. 😁


Swedish Spa habzó tusolózselé

Na ez a termék hatalmas csalódást okozott , még pedig pozitív csalódást. Én ugyanis amikor a kezembe vettem kicsit aggódtam , hogy kifizettem 1500 ft-ot ezért a termékért , amit kb.: használni fogok egy hétig, mivel pár alkalom és  ki is fújkálom. A legnagyobb megdöbbenésemre majdnem egy hónapig kitart egy ilyen flakon , pedig higgyétek el én a tusfürdővel nem igazán spórolok. 
Ez egy géles állagú termék , ami víz hatására habbá alakul. Már egy pici mennyiség is elég belőle, amely pazar, krémes habot képez. Jól habzik, jól hidratál, egyszerűen szuper. 

Swedish Spa Tranquil Drops nyugtató hatású fürdőcseppek

Ez a termék az aminek az ígért hatásait én nem igazán tapasztaltam. Ezt a fürdőolajat a fürdővízhez kell adni, elég pár csepp, és cserébe egy tejes habbá alakul , amely hatására a bőrünk sima és puha lesz. Na most én amikor is a fürdőolajjal együtt használtam , ami egyébként a következő termék lesz akkor teljesen jól működött, legalábbis azt gondoltam majd később rájöttem, hogy az az olajnak volt köszönhető. Ez a termék ugyanis önmagában használva valóban ilyen tejszínűvé ,, varázsolja " a fürdővizet de én semmilyen más hatását nem tapasztaltam, Egyáltalán nem vettem észre , hogy a bőröm hidratáltabb lenne, sőt. 


Swedish Spa Gentle Ripples zuhany-olaj

Na ez a termék viszont valami fantasztikus. Itt megjegyezném , hogy az Oriflame olajokban nagyon ott van. Legyen szó arcolajról, hajolajról vagy épp jelen esetben fürdőolajról én ezekben még nem csalódtam. Ezzel a termékkel szinte felüdülés a zuhanyzás, én úgy is próbáltam, hogy a fürdőkádba öntöttem mindenhogy működik. Ahogy írtam ez egy olaj, ami vízzel érintkezve és a bőrödbe masszírozva egy krémes habbá alakul. Száraz bőrűek nyugodtan próbálják ki. Olyan ezzel a tisztálkodás mintha egy selyem simogatna , a fürdés / zuhanyzás után pedig a bőröd pihe-puha és bársonyos. 😍


Swedish Spa Whipped Waves testápoló vaj

Szerintem már említettem, hogy én az olyan testápolókat részesítem előnyben amelyek könnyű állagúak, hamar beszívódnak emellett azért a hidratáló hatásuk is megfelelő. Ennek ellenére berendeltem egy vastag testvajat 😂 Mentségemre legyen mondva, hogy annyira dicsérték , na meg a tél folyamán annyira száraz volt a bőröm , hogy egyszerűen nem tudtam egyik birtokomban lévő testápolóval sem regenerálni, így gondoltam teszek ezzel egy próbát. 
Milyen jól tettem ! Ez ugye testvaj , ebből kifolyólag egy elég masszív állagú termék. Ha még nem próbáltatok testvajat javaslom, hogy egy pici mennyiséget vigyetek fel a bőrötökre először, hogy kitapasztaljátok mekkora az a mennyiség amire szükségetek van. Már a felvitelnél is érezhető, hogy ez egy sűrűbb , testesebb állag , és igen ez nem fog beszívódni egy perc alatt. 
Azt javaslom, hogy miután ezzel bekentétek magatok várjatok kicsit, és csak aztán öltözzetek föl. 
A hatása pedig , hogy ez a termék a legszárazabb bőrt is rendbe rakja ! Nagyon- nagyon jól hidratál, szóval mindenképp megéri rászánni pluszba azt a pár percet , hogy beszívódjon. 😊



Oriflame Swedish Spa Soft Tide kézápoló maszk 

Az a helyzet, hogy az én kezeim ahogy beköszönt az ősz elkezdenek kiszáradni, berepedezni de olyan szinten , hogy már-már dugdosom őket , hogy ne vegyék észre mások . Ugyanis hatalmas vörös foltok jelennek meg, berepedezések na meg persze sebek. Ez amúgy már szerintem ekcéma , vagy egy nagy fokú hideg allergia ... vagy fogalmam sincs. Tény, hogy naponta minimum 20 alkalommal biztosan kezet mosok , kéz fertőtlenítek stb.. és nem , nem csak a vírus óta ! Az is tény, hogy nem kenegetem minden kézmosás után, na meg az időjárás is ahogy említettem sokat tesz hozzá. A lényeg, hogy nem igazán találok olyan kézkrémet amely segítene ezen a problémámon. Az Oriflame-en belül egy kézkrém van amely ideig -óráig segít, ez pedig a SoftCaress . Aztán rátaláltam erre a Swedish Spa kézmaszkra és azt kell mondjam, hogy gyönyörűen rendbe rakja a kezeim a használata után, de ez is csak akkor működik ha mindig újra kenegetem, amit nem igazán tudok megoldani. Mivel egy vastag állagú termék, ami egyébként tényleg nagyon jól hidratál, viszont nem szívódik be olyan hamar , ezért én csak éjszakára használom. Szóval én úgy oldom meg , hogy napközben kenegetem a SoftCaress -t éjszaka meg a Swedish Spa -t. Nem azt mondom, hogy ez megoldás a problémámra , de tény , hogy eddig ez a kézmaszk segített a legtöbbet.


Ti mit gondoltok ezekről a termékekről ? 


Rena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése