2020. szeptember 17., csütörtök

Hát ez nem jött be 👎 avagy Oriflame csalódások #1

Személy szerint engem elvarázsoltak az Oriflame termékei. Több, mint 3 évvel ezelőtt váltottam Törzsvásárlói kártyát , amit a mai napig nem bántam meg. 👍😊 Az első csomag átvételét követően tudtam, hogy minél több terméküket akarom kipróbálni. Ez sikerült is, sőt vagy két éven át nem is vásároltam más márkájú kozmetikumot csak és kizárólag Oriflame terméket.  Ebből adódóan rengeteg kedvencem lett és természetesen elkerülhetetlenül megtaláltam azokat a termékeket is amelyek inkább csalódást okoztak, vagy szebben megfogalmazva nem nekem lettek kitalálva 😋 

Most ezekből az ,, antikedvencekből " szedtem össze egy párat. Mielőtt belevágnék a felsorolásba szeretném leszögezni, hogy csak úgy mint az Elfogytak posztoknál is ez csak az én véleményem, amivel egyáltalán nem szeretnélek befolyásolni téged/ titeket! Sőt én örülnék a legjobban ha olyan kommenteket írnátok, hogy nektek viszont nagyon beváltak a lentebb említett termékek.

Love Nature arcápolók 

Nos lehet, hogy nekem vannak hatalmas elvárásaim ( bár nem hiszem 😕 ) de ezek a  termékek nem ütötték meg az én mércém . Ne értsetek félre nem arról van szó, hogy nem szeretem a Love Nature termékeket ... de az arcápolói nekem egyszerűen nem jöttek be , egyik sem . A képen a Teafás termék család látható, de sajnos a többi sem nyerte el a tetszésem. A tasakos arcmaszkok kivételével én egy Love Nature arcápolót sem vennék újra. Ezekről a termékekről már írtam egy részletes termék tesztet


Novage Advanced termékek 

Ez a két termék hatalmas csalódás volt számomra 😔 mivel a Novage termékektől én sokat várok. Egyrészt , mert rengeteg kozmetikumot próbáltam már a Novage-től és azok valóban kiemelkedően jó minőségűek, másrészt nem egy olcsó kategóriás termék családról van szó. Ez a két termék a pattanások megelőzésében / kezelésében ígér megoldást , ennek ellenére amikor én ezeket használtam napról -napra több csúnyaság jelent meg rajtam 😡 erről a két termékről is írtam máride kattintva erről is olvashattok bővebben


Optimals Hydra Seeing is Believing szemkörnyékápoló krém minden bőrtípusra

Nos ezzel a szemkörnyékápolóval több bajom is volt . Először is egy nagyon vastag krémről van szó , amit már szinte szabad szemmel nem is látható mennyiségben 😅 próbáltam felapplikálni a szemkörnyékemre , de még így sem szívódott be még 2 óra múlva sem ! Konkrétan elhomályosította a látásom , nagyon olajos réteget hagyott maga után , ha pedig ez még nem elég rettenetesen irritálta, csípte, égette a szemem, még miután letöröltem is, mert hát mindig ez lett a vége. Néhány alkalommal próbálkoztam vele , de egyszerűen nem lettünk barátok. 😓



NovAge arctisztító olaj

Nos ezt a terméket nem mondanám igazából csalódásnak , inkább számomra feleslegesnek ha fogalmazhatok így. Arról van szó, hogy ez egy olajos arctisztító , melyet úgy kell használni, hogy egy kevés mennyiséget kipumpálunk a tenyerünkbe és felvisszük a bőrünkre. Na már most az tény, hogy jól hidratál, nem szárít. Az is igaz, hogy a smink nagy részét el távolítja, a szempillaspirálhoz azonban ez kevés. Miután ezzel úgymond összemaszatoltuk az arcunk mindenképp szükséges egy arctisztítót, hogy azzal eltávolítsuk magunkról azt a nem túl szép látványt nyújtó maszatot. Emellett a termék mellett nekem ugyan úgy szükségem volt egy sminklemosóra és egy arctisztítóra , ezért is írtam , hogy számomra ez a termék felesleges. Viszont akit nem zavar, hogy többet kell ezzel dolgozni, hogy elégedett legyen az eredménnyel annak beválhat, illetve én azoknak tudnám ajánlani, akik nem smink eltávolításra használnák hanem egy hidratáló arctisztítót keresnek.



Pure Skin faszéntartalmú lehúzható arcmaszk

Ez a termék hatalmas hype-ot kapott. Rengetegen számoltak be arról, hogy ez a fekete maszk szinte kiszippantotta a csúnya mitesszereket a bőrükből. Nos én ilyet nem tapasztaltam, persze meglehet, hogy én bénáztam ennek a használatával. Amit viszont észre vettem, hogy egy ragacsos trutyi ami folyik mindenhova és nagyon nehéz letörölni onnan. A másik pedig, hogy nagyon sok alkoholt pakoltak bele, emiatt szárít és irritál is.  Felvitelt követően pedig eléggé csíp is. Erről a termékről itt találjátok a részletes bejegyzést



Milk & Honey Gold hajápolók 

Hm,hm, hm ... mit is mondhatnék ezekről a termékekről ? 
Nos a Milk & Honey Gold termékeket az igénybe vett , extra száraz hajak ápolására fejlesztették ki. A termékek illata az valami mennyei, a megszokott tejes- mézes illat. A sampon igazából nem szárította ki a hajam , viszont nem is hidratálta. A balzsam  használatával könnyebb volt talán picit a kifésülés. Ami viszont nagy bosszúságot okozott az a hajmaszk. 
Nem tudom azt mondani, hogy puhább , fényesebb vagy épp szebb lett tőle a hajam. Sokkal inkább kezelhetetlenné tette. A Hair X samponoknál már megtapasztaltam, hogy annyira sűrű állagúak, hogy komolyan nagy erőfeszítés kell hozzá, hogy kitudjuk öblíteni a hajunkból. Ugyan ez a bajom ezzel a hajmaszkkal. Csak öblítettem és öblítettem de egyszerűen olyan volt mintha bele ragadt volna ... Biztos tapasztaltátok már, amikor az újaitokat végig akartátok húzni a hajszálak között , azonban fél úton megakadt, na ezzel a termékkel még a fésű is problémába ütközött.  A használata után a hajam ragacsos, gubancos, kemény lett . Nehezen kezelhető , összeállt ,mintha már hetek óta nem mostam volna hajat és szállt mindenhová ... szörnyű. 




HairX Advanced Care Style Smart fényes haj spray

Ez a termék is szerepelt már a blogon, talán egy Elfogytak bejegyzésben. Az volt vele a legnagyobb problémám , hogy miután ráfújtam a hajamra nem fényt adott neki, hanem olyan lett tőle, mintha hetek óta nem mostam volna meg és tocsogna a zsírban. 
Pár alkalom után ,,fájó búcsút "  vettünk egymástól. 





Hair X samponok 

Amint fentebb írtam a Hair X samponokkal nekem az a gondom, hogy egyszerűen nem lehet őket normálisan kiöblíteni. Nem tudom miért pakolnak bele annyi sűrítő anyagot ? Igazából a samponokat már hígítva ( vízzel ) kellene felvinnünk a hajunkra , én őszintén bevallom nem mindig csinálom így , de ezeket  a termékeket mindig hígítottam még sem váltak be. Ugyanazt a hatást tapasztaltam, mint a Milk & Honey Gold hajmaszknál. 



Love Nature hajmaszkok 

Ezekről a termékekről is készült már teszt , nagyon sokan odáig meg vissza vannak értük , nekem ezek sem hoztak elsöprő eredményt. Bár megéri őket kipróbálni szerintem, hátha nektek beválnak.


Szóval ezek lettek volna azok a szépségápolási termékek amelyek számomra nem váltak be. Egy következő bejegyzésemben megmutatom a dekorkozmetikai  ,, antikedvenceim " is az Oriflame-en belül. Viszont van több nagy kedvencem is a márkánál, természetesen azokat is igyekszem minél hamarabb bemutatni nektek. 

Ti próbáltátok valamelyiket ?Nektek beváltak ?

Rena

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése