2021. április 3., szombat

Rival Loves Me termékteszt

Végre a blogon !!! Tudom sokan és régóta vártátok már ezt a posztot , de most végre elhoztam . 😊😍Picivel több időm van és igyekszem magam utolérni itt is, a már régebben beígért posztokat pedig elkészíteni , kitenni és további meglepi posztokat is gyártani. 😁Ahogy azt már a címből is láthattátok most a Rival Loves Me termékekről lesz szó . Ha esetleg valaki nem ismerné , annak elárulom, hogy a Rossmann saját dekorkozmetikai márkájáról van szó , mely azt hiszem 2020 Szeptemberében 🤔 debütált a magyar Rossmann -ok polcain , ha tévedek javítsatok ki.


Szóval a Rival Loves Me a megújult változata a Rival de Loop termékeknek ami ha jól tudom úgy kb.: bármely korosztálynak szólt és volt egy Rdel Young vonal ami pedig inkább a tini korosztálynak szólt , és itt bőrápolási termékek is voltak. Na jó ezt itt abba is hagyom, mert már én is belezavarodtam ebbe a sok névváltoztatásba  , de mondom nyugodtan javítsatok ki. 😊 De most Rival Loves Me ... na meg persze a véleményem a termékekről 😉


Rival Loves Me primer matt & poreless 

Először is a termékek csomagolása annyira jól néz ki , hogy szinte már emiatt is késztetést éreztem, hogy megvegyem őket. Annyira kis csajos meg szép 😍 oké , ez nem mérvadó minőség szempontból de akkor is szép  a csomagolásuk na. 😁 Szóval a primer egy puha tubusban érkezik és 30 ml terméket tartalmaz. Mattít , pórusfinomító hatású és optimálisan előkészíti a bőrt a smink felviteléhez. A csomagolás szerint Hyaluront és rizskeményítőt is tartalmaz, őszintén szólva az utóbbit nem is ismerem . 😕


A termék gél állagú és fehér színű , igazából szépen eldolgozható a bőrön és nagyon hamar beszívódik , a felvitelt követően hagy maga után egy pici ragacsos érzetet ami jót jelent ha primerről van szó , mivel jobban beletapad az alapozó , de ez a beszívódást követően meg is szűnik rögtön. Nos én ennek a primernek a használata során nem igazán vettem észre semmilyen változást a bőrömön . Talán picit mattít , viszont a pórusaimmal az ég világon semmit nem csinált , pedig pont a pórusfinomító hatás miatt vettem meg. Sem szebb , sem egységes nem lett a bőröm ettől a terméktől . Viszont akinek szép és makulátlan a bőre , és egy olcsó kis primert keres ami tartalmaz Hyaluront is annak lehet, hogy érdemes lenne kipróbálnia. 

Ára : 949 ft 


Rival Loves Me Triple Filter alapozó+primer+korrektor 

Először is a színválaszték az egyszerűen katasztrófa ! Mivel én kreol bőrű vagyok a 01 -es Light Rose árnyalatot semmiképp nem akartam megvenni mivel az  világos volt meg egyébként is én inkább sárgás tónusú vagyok . A 03 - as Warm Caramel pedig nagyon sötétnek tűnt. Így maradt nekem a 02 - es Warm Dessert árnyalat ami , megint csak sötét nekem , egy alapozó világosítóval együtt tudom viszont használni  ,  szóval csajok nem is tudom , elég bosszantó , hogy csupán 3 árnyalat van belőle ,  mivel egy nagyon jó kis termék lenne ez 😔 így viszont nem sok mindenki talál magának megfelelő színt ebből. 


A pipettás adagoló és ez a kerámia üveg nekem tetszik , olyan minőségi hatást kölcsönöz a termékeknek . Egy matt alapozóról van szó ugye , ugyancsak 30 ml -es kiszerelésű. Könnyed állagú , viszont vigyázni kell vele mert nagyon folyékony , de tényleg rá is van írva , hogy használat előtt rázzuk fel , de ez az állagán nyilván  nem fog változtatni. A fedésén én meglepődtem , mert egy erős közepesnek mondanám ami a magasig építhető . 


Nem nehezíti el a bőrt , szinte észre sem veszem , hogy alapozó van rajtam , nagyon természetesnek hat , szépen a bőrbe olvad. Ennek ellenére mindenképp érdemes jól alá hidratálni , mivel a száraz részeket kitudja emelni. A tartóssága is teljesen rendben van , korrektort használok a szemem alatti területre , fixáló púdert viszont nem , mivel ehhez az már sok lenne ,  max.  akinek nagyon szíros a bőrre , az egy leheletnyit a T -zónába felvihet. 

 Ára : 1399 ft 


Rival Loves Me Ready For The Thrill púder 

Nos nem tudom , hogy ez a termék limitált kiadású volt e , mivel már nem láttam a Rossmann -ba , őszintén fogalmam sincs. 😕 Ennek ellenére szeretnék mesélni róla , hátha Ti még találkoztok vele valahol és be is szereznétek. 


Szóval ez egy transparent árnyalatú baking púder , ami a valóságban sárgás árnyalatú ebből kifolyólag én kifejezetten szeretem használni a szemem alatti területen a korrektor fixálására. Egyébként ez a sárgás szín felhordást követően egyáltalán nem érvényesül , nem változtatja meg sem a korrektor , sem az alapozó színét. 
A púdert a fedelén kívül még egy fehér színű műanyag tető is védi , ha pedig ezt is eltávolítjuk egy hálót látunk ami nem kivehető , viszont ezen keresztül is nagyon könnyen kitudjuk nyerni a terméket. Szóval , hogy értsétek mit is akarok 😃 a legtöbb porpúder egy lyukacsos fedővel van ellátva ugye amin keresztül kinyerhetjük a port , nos ennél egy puha háló van a műanyag helyett. 


Igazából szépen mattít , van egy kis fedése is , fixálásra teljesen jól használható . Az illatát illetően én személy szerint citrusosnak érzem, ahogy a többi terméket is. De nem is mesélnék többet róla , mivel tényleg nem vagyok benne biztos, hogy ez még kapható e. 


Rival Loves Me bronzosító púder tropical 01 waikik

A csomagolás szerintem nagyon cuki , maga a bronzer csoki illatú , nyilván egy mű illatról van szó , de szerencsére nem egy nagyon tolakodó illat és a használatot követően már nem is érzem magamon. 


Amint azt a képen is látjátok a dobozkában helyett kapott egy kis mini kefe is ami bronzosításhoz nem igazán , viszont kontúrozáshoz akár még jól is működhet. Egyébként kontúrként is használható mivel matt. 


Én a világosabb árnyalatban vettem meg , van még belőle egy sötétebb is , ami szerintem inkább hidegebb tónusú. Nos ezzel a bronzosítóval egy igazán szép természetes hatást érhetünk el , inkább úgy fogalmazok , hogy egy természetes napcsókolta hatást. Szépen terül , szépen lehet építgetni ha erre szükség van , és nagyon tartós . Szóval ennyi pénzért szerintem nagyon is érdemes kipróbálni. 😊

Ára : 1249 ft 


Rival Loves Me alapozó szemhéjpúderhez 01 matt base

Nagyon krémes , könnyen kenhető , eldolgozható formula. A nevében is benne van , hogy egy matt bázis, amit legkönnyebben szerintem az ujjaink segítségével tudunk felvinni. Van belőle még egy másik verzió ami viszont fényes, engem a matt jobban érdekelt. 


 A tubusban és lentebb swacholva is látni fogjátok, hogy egy bézsszínű krém , viszont a szemhéjra felhordva ez teljesen színtelen. Miután eldolgoztuk egy sima és egységesebb hatást kapunk . Amiért ajánlom a figyelmetekbe ezt a terméket az annak a tulajdonságának köszönhető, hogy nem engedi begyűlni vagy épp elmászni a szemhéjpúdert a szemhéjakról. 


Egy ilyen bázis a hozzám hasonló rejtett szemhéjú hölgyek számára nagy megváltást jelenhet és egyébként egy kötelező termék is ha neked is ilyen a szemhéjad. 
Természetesen ahogy a többi bázis ennek a használatával is pigmentáltabbak a szemfestékek . 

Ára : 899 ft 


Rival Loves Me szemöldök spirál 02 medium brown


Ez a szemöldökspirál kettő árnyalatban elérhető , hamu szőke és közép barna színben , természetesen én az utóbbi árnyalatot vásároltam. 
A keféje az tökéletes , elég kicsi ahhoz , hogy azok is szépen áttudjanak menni vele a szemöldökükön akiknek esetleg túl lett szedve , vagyis ritkább. 
Az enyém ilyen viszont , amikor is sietek és nincs kedvem a szemöldökömmel bíbelődni , amúgy nagyon utálom formázni mivel soha nem úgy nő vagy épp nem annyi szál van amennyit én szeretnék  😂 csak átfésülöm ezzel , és kész egy nagyon természetes hatást kelt. 


Szóval igazából akár ritkább akár dúsabb szemöldökkel rendelkeztek szerintem ezt a terméket érdemes lehet kipróbálni, szépen lehet vele formázni , színezni és a szálakat is szépen beállítja . Nem tudok róla rosszat mondani , nekem teljesen megfelel. 

Ára : 799 ft 


Elérkeztünk a sokak számára legizgalmasabb termékekhez , az ajakra való kis csodák jönnek . 😊😍


Rival Loves Me lip colour rúzs 

Azt hiszem 12 árnyalat közül válogathatunk , egyébként nagyon szépek a színek nekem a 10 -es Rosewood árnyalatban van meg , mivel az ilyen színek tetszenek mostanában. 
Mivel egy hagyományos , szatén finisű rúzsról van szó természetesen ez nem lehet olyan tartós , mint például egy folyékony matt verzió. Igen, őt bizony evés-ivás után újra kell kenni, szóval a táskába dobálós fajta , egyébként jól záródó kupakja van. 😊
Amúgy én ezen , hogy esetleg újra kell kenni egy rúzst nem szoktam kiakadni , olyankor legalább azt érzem , hogy használva van , mivel most őszintén ki az aki el tud használni teljesen egy rúzst ?  Általában megválunk tőle a lejárati idő után ugye ? Méghozzá úgy, hogy kb.: 2 alkalommal használtuk. 


A lényeg pedig , egy  nagyon krémes, pigmentált  rúzs , amit én szívesen viselek, hiszen a textúrája szuper, Nem szárítja az ajkam , nem ül bele az apróbb kis barázdákba ezzel kiemelve a szárazabb részeket. Egyszerű de nagyszerű . 

Ára : 949 ft 


Rival Loves Me kissable szájfény

Végül itt egy szájfény , a rúzshoz hasonló árnyalatban , mondom , hogy rákattantam erre a színre . 😁
Az árnyalat egyébként a 06 -os  i?m shook , ezen kívül még másik 6 árnyalat közül lehet válogatni, tehát összesen 7 van.


Itt is a formulát tudom dicsérni , hiszen nem egy ragadó szájfényről van szó , sőt ezt annyira kényelmes viselni , észre sem veszem, hogy az ajkamon van. Remélem látszik, hogy szájfényhez képest elég jól pigmentált , és viszonylag nem is kopik le olyan hamar. Bár megjegyzem , hogy rajtam az ajaktermékek elég tartósak szoktak lenni. Igaz , hogy az én szám nyáron is iszonyat kitud száradni, de cserébe a kencék tovább ott maradnak. 😂 Szóval szerintem ezt a szájfényt próbáljátok ki. 

Ára : 699 ft 

Összegzés : hát ez a poszt sem lett rövid, viszont szerintem egy mondattal nem tudnék értékes infót átadni , ezzel az én módszeremmel remélem viszont, hogy igen. 😊
A termékekkel kapcsolatban először is , mint mindig most is megemlítem, hogy ez csak az én véleményem, tehát ne vegyétek készpénznek . A másik dolog rettentő sok terméke van a márkának és egyre csak bővül a repertoár . Személy szerint én nagyon örülök , hogy kipróbáltam és egyre többet akarok még tesztelni. 😍Azt elfelejtettem az elején , hogy az összes terméket  30 % - os kedvezménnyel vásároltam , tehát az olcsót még olcsóbban. Az értékelés során azt vettem figyelembe , hogy mit kaptam a pénzemért cserébe, és azt kell , hogy mondjam nagyon, nagyon megéri ennyi pénzért kipróbálni őket teljes áron is, azonban gyakran akciósak , mint most is majd a Glamour -napokon. 😉😍

Rena 

2 megjegyzés:

  1. A hideg tónusú bronzosítóra tuti lecsapok! Köszi ❤ A csokis illat nem hangzik rosszul, remélem az én orromnak se lesz majd tolakodó 🙂

    VálaszTörlés