2021. március 7., vasárnap

Avon márciusi katalógus ajánlatai

Mivel többen jeleztétek felém , hogy szoktatok különböző MLM módszerrel értékesített kozmetikai termékeket vásárolni , és nagyon szívesen olvasnátok ezekről több termékteszt posztot illetve segítsek ,, rátalálni " a kihagyhatatlan ajánlatokra , így mivel nekem olyan jó szívem van 💔😊 úgy döntöttem, hogy a blogon rendszeresen lesznek ilyen jellegű posztok. Amikor is megmutatom Nektek a katalógusok legjobb ajánlatait , én miket szerezek be amikor is én magam is rendelek , na meg persze az elmaradhatatlan terméktesztek is fognak jönni. 😃
Kezdjük is rögtön az Avon -ál miből is élünk ...

Itt van rögtön pár szett ajánlat 


Tavaszköszöntő szett : 1999- 


Luxe ajándékszett: 2599- 


Luxuriously Refining szett : 2099- 


The Freshness Ritual szett : 2099-


Encanto Intense ajándékszett



Encanto Charming ajándékszett


Encanto Fascinating szett díszdobozban


Encanto Irresistible szett díszdobozban

Mindegyik szett : 7999- 


Kézhigiéniás szett : 999 - 

Aztán nézzünk meg pár arcápolással kapcsolatos terméket. Kezdjük mondjuk a feszesítő , bőrkisimító termékekkel. 


Anew bőrsimító olaj a gélben : 3299 -


Anew Ultimate 7S Gold éjszakai emulzió : 2999 -

Anew Clinical Defend & Repair intenzíven hidratáló éjszakai arcpakolás : 3399 -

Most nézzük meg mit találunk mitesszer , pattanás ellen.



Lehúzható mitesszereltávolító maszk: 1199 -

Pórustisztító szenes arcmaszk : 799- 

Pattanás elleni gél búzakivonattal és A-vitaminnal : 799 - 

A Testápolási termékek szerintem minden katalógusban nagyon szuper áron vannak. Mutatok párat ezekből is, ezek mind-mind 499 -ért elérhetők. 





Természetesen a sminktermékek sem maradhatnak ki, nézzük mire érdemes lecsapni Márciusban. 



Avon True Beauty ajakrúzs : 799 -


Magix mattító primer : 999 - 


Magix hidratáló primer : 999 -



Avon True Flawless folyékony alapozó : 1499 -

Végül egy sminktárolót mutatok , amit szerintem én is befogok szerezni.


Sminktartó doboz : 3399 -
Remélem tudtam néhány ötlettel segíteni , vagy épp meghoztam a kedvetek, hogy Ti is átlapozzátok az Avon katalógusát. Én biztosan beszerzek pár terméket , amit hamarosan meg is osztok veletek. 
Rena
Képek forrása : Avon.hu

2 megjegyzés: