2021. február 1., hétfő

Fa izzadásgátló spray -k

Próbáltam már egy-két deostiftet a Fa márkától , de azokat én el sem használtam , mivel annyira kemény volt a termékek textúrája , hogy konkrétan nem történt semmi , ráadásul még szárított és irritált is. Nem tudom , hogy csak én nyúltam mellé és kifogtam egy-két nem a legjobban sikerült terméket vagy mindegyik deo ilyen ? Passz , mivel ahogy előbb említettem , tényleg csak párat próbáltam. 
Aztán a múltkori Glamour - napok alatt megláttam a Rossmann -ban ezeket és gondoltam egy próbát megér , hátha ezek jobban bejönnek. Főként azért is szerettem volna kipróbálni a deókat mivel aluminium só mentesek , vegánok , van alkohol mentes formulájú , na meg az igazsághoz hozzátartozik az is , hogy a  termékek csomagolása is nagyon bejön olyan kis vidámak meg színesek 😃

4 db-ot vettem , viszont csak kettőnek tetszik az illata , de Anyának is tetszik kettő illata , és képzeljétek, hogy pont azok amelyek nekem nem. 😂😂 Na igen , vásárolni tudni kell 😁 így igazságosan elosztottuk . 

Jelentem a termékek teljesen rendben vannak , meglepően jól működnek. Nem szárítanak , semmilyen irritációt nem tapasztaltunk. és hatásukra sem lehet egy  szavam sem. Szóval ajánlom őket figyelmetekbe , egyébként azt hiszem , hogy a Rossmann-ba pont akciósak pár napig. ( kb.: 520 ft -ba kerülnek ) 


Fa Amazonia Spirit deospray 

- virágos és murumuru vaj ilattal
- hosszan tartó védelem 


Fa Island Vibes Fiji Dream deospray 

- görögdinnye és ylang -ylang illatal 
- 0 % alkohol
- mozgásra és nedvességre aktiválódó formula 


Fa Ipanema Nights deopray 

- jázmin és maracuja illattal
- aktív frissesség komplexel 


 Fa Myxtic Moments deospray

- 48 órás védelem 
- csábító és exotikus illat 

Ti próbáltátok már őket ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése