2021. január 3., vasárnap

Himalaya termékek

A Himalaya Herbals termékeket a legtöbb Drogériában ,Patikában betudjuk szerezni. 1930-ban Mohammad Manal alapította meg az indiai Himalaya céget. Az volt a célja , hogy olyan gyógykészítményeket gyártson melyek mindenki számára elérhetők , minőségiek  , és növényi alapúak.
A Himalaya termékei közül a Védőkrém az amit én már évek óta mindig újra veszek, azt egyébként láthattátok már Haul posztban is , de mostanában egyre több terméküket sikerült beszereznem és azt kell, hogy mondjam eddig egyikre sincs panaszom. 😊

Himalaya Gentle Exfoliating radírozó  arctisztító 

Nem akarok butaságot állítani de nem vagyok biztos benne, hogy ez a termék még megtalálható a Drogériák polcain, legalábbis én eddig nem találtam. Ezt a példányt még tavaly vásároltam egy krémmel együtt a Gyógyszertárban megmaradt Karácsonyi csomagként. Szóval nem tudom pontosan , hogy kapható e vagy sem , de ha találkozom vele akkor mindenképp újra vásárolom. 


Egy géles állagú , apró radírozó szemcséket tartalmazó arctisztító. Az elején úgy gondoltam, hogy csak esténként fogom használni , nehogy megártson a bőrömnek a sok radírozás, de azt kell, hogy mondjam annyira megszerettem, hogy reggel-este ezért nyúltam , így viszonylag hamar el is fogyott. 
Az illata enyhe viszont nem ez a tömény gyógynövény illat szerencsére. Nagyon gyengéd lemosó, viszont annál hatékonyabb. Gyönyörűen eltávolítja a szennyeződéseket, a sminkmaradványokat és a faggyút is a bőrről. Ahogy előbb írtam én naponta két alkalommal használtam, ennek ellenére nem szárította szét a bőröm , nem okozott semmilyen irritációt , helyette egy tiszta, üde és bársonyos bőrt kaptunk, ráadásul mattabb is volt a bőröm a használatát követően. 


Himalaya Purifying  Neem arctisztító 

Ezt az arctisztítót elsősorban zsíros bőrűek számára ajánlják. Enyhe illatú , zöld színű , géles állagú lemosó. Kevés mennyiség  elegendő belőle , egy kiadós termékről van szó. Jól habzik amit tudom , hogy sokan nem preferálnak nekem viszont ettől van olyan érzésem, hogy valóban megtisztítja a bőröm. Amikor ezt használtam észre vettem, hogy  kevesebb mitesszer volt rajtam, a pórusokat is szépen kitisztítja ,  eltávolítja a szennyeződéseket, a sminkmaradványokat és a faggyút is a bőrről. Akinek zsíros , pattanásos a bőre annak szerintem érdemes lenne kipróbálnia a Himalaya Neem termékeit. Én is újra fogom vásárolni. 


Himalaya tápláló bőrápoló krém 

Igazából ez egy többfunkciós krém , használható arcra, testre , kézre stb.... Én testápolóként használom és teljesen elégedett vagyok vele. 


Az illata nem a kedvencem de azt sem jelenteném ki , hogy borzasztó , olyan elmegy kategória . Egy vastagabb krém , ami ennek ellenére viszonylag hamar a bőrbe szívódik. Nekem a hidratáló képessége teljesen megfelel, de akinek extra száraz a bőre annak lehet , hogy kevés lesz ez a krém. 


Szóval nekem eddig csak pozitív tapasztalatom van a Himalaya termékekkel kapcsolatban , és nagy a valószínűsége , hogy fogtok még találkozni a márkával itt a blogon. 

Ti mit gondoltok a Himalaya termékekről ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése