2020. december 2., szerda

Blogmas # 2 Catrice adventi kalendárium 2020 - vajon megérte megvenni ???

Azt  már tudjátok , hogy sikerült beszereznem az idei Catrice DIY adventi kalendáriumot , hogy miket rejt mutattam már nektek ebben a bejegyzésemben. Most pedig megosztom veletek az eddigi tapasztalataim a termékekkel kapcsolatban , melyek helyet kaptak a kalendáriumban . Úgy mond egy bejegyzés sorozat lesz , hogy ne legyen túl hosszú egy-egy poszt . Azt most is szeretném leszögezni , ami egyébként az összes ilyen jellegű írásomra vonatkozik , hogy ez csak és kizárólag az én saját véleményem !


Tehát ha nekem valamely termék nem válik be, nem tetszik , nem szereti a bőröm , nem illik hozzám az árnyalat stb... az nem jelenti azt, hogy neked sem fog. Ugyanez igaz fordítva is , ami neked / nektek csalódást okozott esetleg , az nekem lehet maga a csoda. 😊 Szóval ezt vegyétek figyelembe. Egyébként a termékek nagy része már nem elérhető a drogériákban , azonban néhány webshop -ban igen, ezeket természetesen linkelni fogom . 😉😊

Catrice HD Active Performance primer 


A csomagolása nekem tetszik , főleg a pipettás megoldás amit igazából meg is kíván a termék lágy textúrája , hiszen egy tejszínű , folyékonyabb állagú primerről van szó. Meg kell említenem a 30 SPF védelmet , ami mindenképp plusz pont ! 


Mivel először volt szerencsém kipróbálni ezt a terméket fogalmam sem volt mennyit kell felvinnem belőle , így egy két -három cseppnyit vittem fel belőle , amit szinte rögtön be is szívott a bőröm. Nagyon könnyű eloszlatni , ahogy írtam hamar beszívódik , nem hagy fehér réteget rajtam. 
Felkenés után egy pici ragacsos érzetet hagy maga után , ami egy primer esetében egyáltalán nem rossz dolog, sőt. 


A hatásaival kapcsolatban , azt ígéri ugye , hogy ellenáll az izzadásnak, sportoláshoz tökéletes, hidratál , pórusminimalizáló képessége van stb... 
Nos én ezzel a termékkel nem sportoltam és nem is igazán izzadtam meg. Amit észrevettem , hogy felkenés után üdébbnek , egészségesebbnek tűnik a bőröm, bár szerintem a hidratáló hatása önmagában nem elég, tehát mindenképp javaslok alá hidratáló krémet , de azt sosem szabad elhanyagolni egyébként sem. A pórusaimmal kapcsolatban nem vettem észre változást , tehát ezt a pórusminimalizáló hatást én nem tapasztaltam. Elfogom használni , de nem ez lesz életem primerje. 

Elérhető : Notino

Catrice One Drop Coverage Weightless Concealer 005 



Ugyancsak pipettás kiszerelésben érkezett ez a folyékony korrektor, aminek a kinyerése ebből a tejüvegből már kicsit neccesebb mivel sűrűbb az állaga a primerhez képest. Amint láthatjátok a 005 Light Natural árnyalat volt a kalendáriumban , aminek a sárgás beütése teljesen megfelel a bőröm altónusának , a szem alatti sötét karikákról nem is beszélve. 


 Legyek őszinte ? Ettől a korrektortól őszintén szólva lehidaltam. Picit sűrűbb állagú korrektor , ehhez képest nagyon könnyű eldolgozni. Annyira szépen terül a bőrön , én a szemem alá használom és szinte ámulok és bámulok hiszen olyan tökéletesen elfedi a sötét karikákat. Teljes mértékig alá támasztom, hogy elég belőle bőven egy csepp. 


Nagyon jó a fedése , csak ismételni tudom magam gyönyörűen elfedi a sötét karikákat , tartós , nem vettem észre , hogy oxidálódna , ami pedig nálam már pár használat után kedvenccé tette az az a tulajdonsága , hogy nem ül bele az apróbb ráncocskákba, nem emeli ki a szárazabb részeket ( nekem hihetetlenül ki tud száradni a szem alatti terület ) sőt azt mondom , hogy igenis tapasztalom a hidratáló képességét. 
Biztos , hogy újra fogom venni , mert belopta magát a szívembe. 

Elérhető : Lovebrands 

Catrice színkorrekciós paletta 



Gyorsan átmegyünk rajta , hogy melyik szín milyen jellegű problémákra nyújthat megoldást . 
Zöld : semlegesíti a piros foltokat , tökéletes pattanások elfedésére , orr környékére ,egyéb területekre ahol hajlamos a bőrünk kipirosodni. 
Lila : a fáradság jeleinek eltüntetésére , semlegesíti a sárgásterületeket , a sápadtságot ellensúlyozza. Én a belső szemzugomban szoktam lila korrektort használni, teljesen jól működik. 
Sárga : tökéletesen kiüti a szem alatti sötét foltokat, kékes hajszálereket. 
Rózsaszín : szem alatti sötét karikákra ( világos bőr esetén ) 
Barack : szem alatti sötét karikákra ( sötét bőr esetén ) 


Nem is tudom .... még barátkozom ezzel a palettával. 
Megmondom őszintén, hogy nem tudom eldönteni, hogy szeretem vagy utálom. Az a helyzet , hogy működik mert szépen elfedi amit kell , valóban elrejthetjük vele a nem kívánatos bőrhibákat , sötét karikákat stb.. 
Viszont a textúrájával van bajom. nekem nagyon nehéznek tűnik . Nem is tudom , hogy fogalmazzam meg... Van nekem egy másik ilyen színkorrekciós palettám , ez pedig Benecos natúr négyrészes korrektor paletta  , ami annyira krémes állagú , könnyű eldolgozni , szépen terül . 


Ahhoz képest ezt a palettát sokkal nehezebben tudom szépen eldolgozni, túlságosan vastagnak érzem . Ami pedig a legtöbb gondot okozza számomra , hogy beleül a ráncokba , a pórusokba és nem ,hogy elfedje azokat , sokkal inkább kiemeli őket. Szóval még próbálkozom vele , majd legközelebb jól aláhidratálok , de igazából én inkább a zsíros/ normál  bőrűeknek tudnám ajánlani . 

Elérhető : Notino


Catrice Golden Dust highlighter cseppek
 


Nem vagyok oda a folyékony highlighterekért, na nem azért mert probléma van velük , hanem mert én vagyok béna a használatukhoz, egyszerűen nem tudom őket  úgy föl vinni, hogy elégedett legyek az eredménnyel. 


A pipetta kicsit megkönnyítette a használatot annyiban , hogy nem  szedtem ki egy csomó terméket az üvegből feleslegesen , igazából egy csepp bőven elég az arccsont hangsúlyozására. Kicsit sűrűbb állagú mint a legtöbb folyékony highlighter , ami szerintem egyáltalán nem gond. Apró pici arany csillámokat tartalmaz , nem egy hivalkodó highlighter inkább ízléses. 


Szerintem a hétköznapok során tökéletes megoldás lehet , de egyébként szépen építhető így ha valaki az igazán ütős csillogás híve , nos számára is megfelelő lehet. Könnyen eloszlatható , nem foltos , nagyon természetes hatású , ja és én is tudtam vele boldogulni 😂 

Sajnos nem találtam meg sehol ezt a terméket ! 

Catrice Luminice Highlight & Bronze Glow



Kezdem rögtön egy negatívummal , a benne lévő középső highlighter egyszerűen kiesett a palettából 😕 szerencsére nem tört el , valószínűleg a ragasztó engedett ... de akkor is ! 


Ezt leszámítva maga a paletta kívül -belül gyönyörű . Mágnessel záródó , kemény papír csomagolást kapott , belül pedig van még egy műanyag tálca szerűség melyben a panek helyezkednek el. Egy beépített tükör is található a palettában. 


Két highlighter és egy pirosító található benne  , amely ugyan csak csillámokat tartalmaz. Mind a highlighterek mind a pirosító gyönyörűek , nagyon pigmentáltak  ezért nagyon könnyen túlzásba lehet esni velük , azt javaslom inkább kevés mennyiséget vigyetek egyszerre fel és építgessétek már ha szükséges. Nagyon  krémes állagúak , könnyű velük dolgozni , szépen terülnek , nem foltos egyik sem. 


A tartósságukra sem lehet egy szavam sem , szóval nagyon tetszik. Sajnos a kép nem adja vissza annyira mennyire is szépek élőben. 

Elérhető : Notino

Prime And Fine Luminizing Powder Waterproof 010 



A csomagolása gyönyörű , minőségi , elegáns benyomást kelt , de ez az összes termékre igaz amely a bejegyzésben szerepel. A benne lévő tükör is megfelelő. 


Szépen fixálhatjuk vele az alapozót, pici mattítást is észrevettem , ugyanakkor nagyon természetes hatást eredményez. Apró fényvisszaverő részecskéket tartalmaz , amellyel  egy egészséges ragyogást kapunk. Ez a púder szerintem minden bőrtípusra megfelelő , akinek picit szárazabb a bőre akár még neki is, bár a száraz bőrűek inkább kerüljék a púder használatot. 

Sajnos ezt a terméket sem találtam már meg sehol ! 

 

Catrice börtökéletesítő krém



Ez most csalás , mivel ez a termék nem volt benne a kalendáriumban , de mindenképp szerettem volna pár mondatot írni róla. Nos kevés olyan korrektor van amely akkora hype-ot kapott , mint ez a Catrice korrektor. 
Ez az a termék amire mindenki esküszik , és oda meg vissza vannak érte a csajok. 
Szerintetek beállok a sorba és én is odáig vagyok érte ??? 😋😁 Még el nem felejtem nekem a 020 Light Beige árnyalatban van meg. 
Szóval egy cuki tégely , egy jókora mennyiségű korrektorral. Ja és , hogy válaszoljak is a saját kérdésemre , nem , nem vagyok oda meg vissza tőle.



Amiért pedig nem az azért van , mert állítólag elfed minden bőrhibát , heget stb... nos nekem is vannak pattanások utáni barna foltocskáim , amelyeket én nem tudtam nyomtalanul eltüntetni ezzel. A pórusokba ez a korrektor beleül és kiemeli azokat. A szem alatti területen is ugyan ez tud érvényesülni , beleül az apró  kis ráncocskákba és kiemeli a száraz részeket. Ennek ellenére nem tudom azt mondani , hogy ez egy rossz termék , erről szó sincs. Csak épp ezt a korrektort én inkább pattanásokra , apró bőrhibákra , piros foltok elfedésére tudom inkább ajánlani. Nyilván el fogom használni , de én inkább a folyékony korrektorokat preferálom . 

Elérhető : Rossmann

Számomra ezek közül a folyékony korrektor , a highlighter paletta , és a púder telitalálat. 

Nos ennyi lett volna ez a bejegyzés , és igen már megint baromi hosszúra sikeredett 😃 remélem azért elnyerte a tetszésetek . 
Legközelebb a szemeken lesz a hangsúly , megmutatom milyen szmre való termékeket rejtett az a bizonyos kalendárium 😉😊

Melyik termék tetszett a legjobban ? 
Van olyan termék a Catrice -nél amelyet  ajánlanátok , hogy próbáljam ki ? 

Rena 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése