2020. október 27., kedd

dm Lifebook 2021

Szerintem több ,mint 10 éve használok határidő naplót, minden év Októberében elindulok és körbe nézek a ,, piacon " . Rengeteg féle volt már , sőt általában kettőt veszek , hogy az egyikben csak a privát dolgaim kezeljem , a másikban pedig csak a munkámmal kapcsolatos dolgaim. Szóval rengeteg féle volt már nálam használatban , de valahogy belülről szinte mindegyik ugyanúgy nézett ki , számomra kicsit unalmasak voltak. Persze találtam többet is a neten ami megfelelt volna az én elvárasaimnak , hogy legyen kicsit különlegesebb, csajosabb ...😋 de ezek mind olyan 8-10 ezer ft körül mozogtak , annyit én meg bevallom sajnálok kifizetni egy határidő naplóért. 

Idén viszont megtaláltam ... azt a határidőnaplót amely különleges, csajos, szép és amelyből egy is elég, mert rendszerezve és átláthatóan tudom vezetni benne a dolgaim. 
Ez pedig nem mást , mint a dm Lifebook
Ha kíváncsi vagy ,hogyan néz ki belülről görgess tovább... 😊

Ő lenne tehát maga a Lifebook 


Ha kinyitjuk az első oldalon feltudunk jegyezni pár személyes adatot . Ezt érdemes kitölteni szerintem , mivel a határidőnaplókat általában magunkkal cipeljük nap mint nap , és ugye megeshet , hogy ott felejtjük valahol, viszont ha valaki megtalálja az adatainkat megnézve vissza tudja juttatni hozzánk. 


A következő oldalon találunk egy 2021-es naptárt . Ezen színekkel jelölték egyébként az ünnepnapokat. 


Tovább lapozva egy nagyon praktikus oldal következik , ahol is a tél színtípusú emberkéknek szóló tanácsokat olvashatjuk. Az összes színtípusra külön megtaláljuk a jellemzőket , a leírásban könnyedén megtudjuk állapítani , hogy mi melyikbe tartozunk. 
A másik oldalon pedig egy Havi tervezőt találunk , ez egyébként minden hónapnál adott. 


Itt tippeket kaphatunk , hogy milyen színek állnak jól nekünk, milyen ékszerek mutatnak jól rajtunk , és még sminkeléssel kapcsolatos tanácsok is vannak benne. 
De ezt majd fogjátok látni minden színtípusnál. 


Tovább lapozva a Lifebook-ban már a Heti tervező található. Itt ugye napi szinten vezethetjük a teendőinket. 




Az egész Lifebook úgy van felépítve , hogy Heti tervező , majd egy két oldalas Jegyzet rész következik , majd újból Heti tervező , Jegyzet és így tovább. A következő hónap eleje pedig , ahogy előbb írtam mindig egy Havi tervezővel indul, ami arra is tökéletes lehet, hogy fontosabb dolgokat ( névnap, szülinap ) itt is tudjuk jelölni. 






Minden évszak ,,jelölve " van , és ahogy az elején említettem mindegyikhez van egy-egy jópofa tipp is a különböző színtípusba tartozók részére. 










A Lifebook tartogat ám még számunkra meglepetéseket... 😍
Többek között 2021 December hónap után , van egy csomó kiszedhető Bevásárló lista , ezt szerintem nem kell megindokolnom , hogy miért praktikus. Felírjuk ha valamire szükségünk van / lesz és ezt tuti nem fogjuk elveszíteni, amikor pedig szükségünk lesz a listára egyszerűen kitépjük. 



Továbbá találunk még benne Jegyzet című részt, itt is több oldal áll rendelkezésünkre. 
Nos lehet , hogy ezt valaki nem tartja túl praktikusnak, mert esetleg nincs szüksége ennyi jegyzetelésre alkalmas helyre , nekem viszont jól jön , mert például feltudom jegyezni heti szinten a bloghoz a bejegyzés ötleteimet stb....


Aztán ha esetleg egy kis kikapcsolódásra vágyunk , ki is színezhetjük a Lifebookunk . 😃




Még egy hasznos oldal következik , ahol is a színekről olvashatunk további érdekességeket. 




Tovább csinosítgathatjuk a határidőnaplót a benne lévők matricák segítségével. 😉



Az utolsó oldalakon pedig két kis tároló rész található ahová akár befizetésre váró csekkeket , papírokat  , cetliket, szórólapokat stb.... igazából amit csak akarunk betudunk rakni . Én az íróeszközöket csak a kép kedvéért dobtam bele 😊



Nos ő lett volna a dm Lifebook . Nekem nagyon tetszik egyébként , előszeretettel fogom használni. Az egyetlen negatívum talán az lenne , hogy elég vékonyak a benne található lapok , ezért átlátszanak 😕 na de majd oda figyelek erre írásnál. 
Szóval igazból én tudom ajánlani nektek , szerintem nagyon jó vétel volt. 

Az ára egyébként : 2999 ft . 
Van egy mini verziója is, azok azt hiszem 1500 ft -ba kerülnek. 


Amint látjátok én már beszereztem hozzá még egy nagyon csajos matricát , amivel még szebbé fogom varázsolni. Erről majd posztolok Instán . 😊😉



Mi a véleményetek ? 
Nektek elnyerte a tetszésetek ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése