2020. szeptember 5., szombat

Webshop szemle : Akciósillat.hu # 2

Olyan régen volt már az első Webshop ajánló itt a blogon, hogy már idejét sem tudom , pedig elég gyakran szoktam online vásárolni. 
Egyrészt mert szeretek online vásárolni, másrészt mert kényelmes is, erről már írtam egy külön bejegyzést is , Ide kattintva elolvashatjátok miért is érdemes virtuális kosárkákba pakolgatni a kiszemelt árut. 😊
Most egy olyan Webshopot ajánlanék a figyelmetekbe , melyet én is csak nem rég fedeztem fel . 
Ez a Webshop pedig az Akciósillat.hu parfüm webáruház. 
Tévedés ne essen , nem csak parfümöket vásárolhatunk ám itt , sok minden mást is. 
Én például tusfürdőkkel, habfürdőkkel pakoltam tele a kosaram amikor rendeltem tőlük, egyébként az Augusztusi Haul posztomban már mutattam is nektek, miket szereztem be. 😊

Akciósillat.hu parfüm webáruház bemutatása 

Mit tudunk itt vásárolni ? 

Mindent 😂 de tényleg nagyon, nagyon sok termékük van . Olyan ez az webshop , mint egy óriási Drogéria. A szappantól-a parfümig minden megtalálható. 
Akár egy fogkrémre , akár egy samponra vagy épp sminktermékre legyen szükséged itt megtalálod. A főszerep viszont az illatoké. Akár eredeti parfümöt akarsz , akár egy sokkal olcsóbb utánzatot itt megtalálod. 
Továbbá vannak még parfüm teszterek és illatminták is . 
Katt a névre és már oda is jutsz 😉😊

Parfüm illatminta
Parfüm teszterek
Minőségi utánzatok

Regisztráció 

Rendelni van lehetőség regisztrációval és regisztráció nélkül is. Én egyébként regisztráció nélkül rendeltem, ennek ellenére a rendelést követően rögtön kaptam e-mailt , hogy sikeres volt a regisztrációm. Majd folyamatosan tájékoztattak a csomagom elkészültéről és a szállításról is. 

Rendelés 

Mint bármely másik webshopnál , itt is a kiválasztott terméket szépen bele pakolod a kis virtuális kosárkádba majd amikor úgy érzed, hogy mindent beszereztél amire csak szükséged volt , rákattintassz a kasszára megadod a szükséges adatokat ( név, cím stb.. a szállításhoz ) és már készen is vagy. 

Szállítási díj / szállítási idő 

A szállítási idő : 1-4 munkanap! 
Én azt hiszem egy hétfő este rendeltem tőlük , és még azon a héten csütörtök reggel már kaptam is a Postától az sms -t , hogy  csomagot fogok kapni aznap. Szóval valóban pár nap alatt kézhez vehetjük a rendelt termékeket. 

A szállítási díj: ennél több opció is rendelkezésünkre áll. 

Házhoz előreutal: 1090Ft
Házhoz utánvét: 1290Ft
Postára utalás: 990Ft

Postára utánvét: 1190Ft
MOL kút utalás: 1090Ft
MOL kút utánvét: 1190Ft


Ebből ugye az is kiderült, hogy a fizetés is történhet több módon. Előre utálással vagy épp utánvéttel. 

Véleményem 

Úgy gondolom, hogy egy szuper webáruházról van szó. Itt tényleg mindent megtalálhatunk , még olyan termékeket is felfedeztem ami máshol már nem igazán vagy csak nagy ritkán kapható. 

Nagyon jó áron szerezhetjük be a kedvenceinket , állandó akcióik vannak. Szóval érdemes csekkolni őket. 

Ami nagyon tetszett, hogy oda figyeltek a csomagolásra. Mivel én szinte csak olyan termékeket rendeltem ami kiborulhat-kifolyhat , ezért minden egyes terméket külön még becsomagoltak ( ezt a kupaknál ugye, hogy ki ne folyjon a termék a flakonból ) szóval teljes biztonságban és sérülés mentesen kaptam kézhez az árut. 😊 Ráadásul egy héten belül , szóval gyorsak is. 

Nagyon segítőkész az ügyfélszolgálatuk . Én még a rendelésem előtt rájuk írtam, feltettem nekik egy csomó kérdést és ők készséggel válaszoltak is minden kérdésemre azonnal. 

Szóval nekem ezek a tapasztalataim az Akciósillat.hu webáruházzal kapcsolatban. Én minden féleképpen fogok még tőlük rendelni. Az a helyzet , hogy parfümöt még nem rendeltem tőlük, mert hát nagyon ritka az az illat ami nekem tetszik és mivel millió van náluk nagyon nehéz is, szóval én biztos mintákkal fogok kezdeni. 

+ egy jó tanács: ami egy picit negatívum is talán ? Én ezt a webshopot ajánlottam már több ismerősömnek , és ők  arra panaszkodtak , hogy nem látták, hogy vannak eredeti parfümök is. Szóval a tanácsom , hogy szánjátok rá az időt a nézelődésre mert , tényleg számtalan termék van, és picit nehéz kiigazodni a sok termék között. 

Ti ismeritek ezt a webshopot? 
Rendeltetek már tőlük ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése