2020. szeptember 9., szerda

Bük Thermal termékeket próbáltam

Megvan az a jelenet nektek a Jóbarátok c filmből amikor Monica készít magának egy forró fürdőt amit telepakol fürdősóval , majd a hazaérkező Chandler sunyi módon beugrik helyette a kádba , mert ő sem tud ellenállni ennek a jó kis otthoni spa élménynek  ??? 😀😀


Nekem rögtön ez a rész jutott eszembe amikor is kinyitottam a csomagot amelyet a Thermal Natural Life cég küldött részemre néhány héttel ezelőtt. Nagyon kedvesek voltak , minden fontos részletről ( a csomag feladásról , a termékekről ) kaptam e-mailt előzetesen, sőt megkértek, hogy én válasszam ki , hogy milyen termékeket szeretnék kipróbálni. 😊 Képzeljétek mikor is elküldtem a válasz e-mailt újra megnéztem a honlapjukat, és akkor vettem észre, hogy van náluk egy termék amire nagyon fájt a fogam , de ez nem jeleztem előre 😕 figyelmetlen voltam , gondoltam így jártam. 
Erre amikor is megérkezett a csomagom , kinyitottam és.... benne volt az áhított termék is. 😍 Szóval nagyon nagy volt a boldogság. 
De ezt még nem árulom el, hogy melyik termék is volt, ha kíváncsiak vagytok olvassatok tovább 😊😋


Bük Thermal 

A Bük Thermal egy 1996-től működő magyar vállalkozás.  Elsősorban gyógyhévíz alapú kozmetikumok, gyógyhatású készítmények gyártásával, forgalmazásával foglalkoznak. 
Szakértői tevékenységet folytatnak  gyógyhévizek komplex hasznosítása és vízkezelése területén.
A cég tulajdonosának nevéhez kötődik az első magyar termálkristály (a volt Sárvári Termálkristály, 1985) gyártása és forgalomba hozatala. Több gyógyvíz-feldolgozási és -hasznosítási szabadalommal rendelkeznek. 
A termékeket ti is beszerezhetitek nagyon baráti áron a Rossmann , DM üzletekben , bioboltokban és online is. 
Na de akkor nézzük is sorban mi volt a dobozban. 😊

Thermal Fürdőkristály 


A hozzám érkező csomagban helyett kapott 2 csomag Fürdőkristály , amely számomra már nem egy ismeretlen termék mivel többször is újra vettem már, a Rossmann-ból szoktam egyébként. 
Igaz, inkább ősszel szeretem az ilyen jellegű termékeket használni , mivel hát nyáron inkább egy hűsítő zuhany az amire vágyunk , nem igaz? 
Így én ezt a terméket félre is tettem a hűvösebb időkre , bár már alig várom, hogy újra használjam. 😊


A képen látható tasakban érkezik a Fürdőkristály , egy tasakban 500 g termék található . Ezt a mennyiséget én olyan 3 -4 alkalommal szoktam felhasználni. 
Megengedem a csapot és szépen fokozatosan hozzáadom a Fürdőkristályt is . Nagyobb szemcséjű termék , ennek ellenére nagyon hamar feloldódik. 
Majd jöhet a relaxálás 😊
Na és, hogy miért veszem mindig újra ezt a terméket? 😊 Ellazít, nyugtat, enyhíti a görcsös, sajgó ízületeteket. 
Mivel én fekvőbeteg ellátást is végzek , nálam a fiatal korom ellenére nagyon gyakori az ízületi fájdalom, ez részben az állandó emelgetésnek, cipekedésnek is köszönhető. Na meg a stresszes életmód sem áll távol tőlem, ami kihat ugyancsak az izmainkra, ízületeinkre... na de ez már a pszichoszomatikus betegségek téma köré erről inkább majd egy másik bejegyzésben...😀 Szóval amikor is semmi másra nem vágyom csak egy békére és nyugalomra akkor általában előkapom ezt a terméket és veszek egy forró fürdőt. 
Nagyon jó stressz oldó , ellazít , nyugtat. Enyhíti az ízületi fájdalmakat , ráadásul szépen eltávolítja az elhalt hámsejteket , szóval fürdés után még bársonyosan puha is lesz tőle a bőrünk. 

Thermal Lábfrissítő fürdősó 


Ez a termék sem ismeretlen számomra 😄 a poén az , hogy épp mielőtt megkaptam a csomagot akkor terveztem, hogy beugrom a Rossmann- ba és újra vásárolom. 
Ez a lábfürdősó ásványi sók, tiszta növényi olajok és természetes bőrápoló anyagok különleges kombinációjából jött létre.
Az illata nagyon intenzív, én a mentát érzem ki belőle főként. 
Apró , finom kis szemcsék , melyek ahogy a vízbe kerülnek azonnal feloldódnak. 


Év elején fogyott el az amit én vásároltam , megjegyzem kb.: egy évig elég volt , nagyon kiadós , 4-5 L vízhez egy fél evőkanál sót szoktam adni. 
Ez a termék is 500 g -os kiszerelésben elérhető. 
Én általában heti egy alkalommal szoktam használni , pedikűrözés előtt . Télen kicsit gyakrabban előkerül, szerintem nem kell mondani, hogy a zord időbe mennyire jól esik egy forró lábfürdő 😃


Emellett a termék mellett ritkábban kell előkapni a sarok reszelőt, mert nagyon szépen ápolja , puhítja a bőrkeményedéseket , pontosabban segít megelőzni a rendszeres használattal a kialakulását. 
Na most ha Nők vagytok , akkor tudjátok miről beszélek amikor azt mondom, hogy a legszebb és legcsinibb magassarkúnk általában a legkényelmetlenebb is ( azért ez ne rettentsen el senkit a magassarkú viselésétől 😅😅 ) és hát nap végén annyira jól esik megszabadulni tőle, de cserébe megmarad az a fájdalmas, sajgó, égő fájdalom 😞 na ez a lábfürdő nekem sokat segít ennek a kezelésében. Nyugtatja, ellazítja és természetesen ápolja is a fáradt lábakat. Ja és majd nem megfeledkeztem róla, hogy a lábszagok ellen is bevethető 😃

Testradír 


A csomagomban volt még ez a Testradír is. Rólam tudni kell, hogy egyszerűen imádok radírozni 😂😂 legyen szó arcradírról vagy épp testradírról hozzám jöhet. 
Amit viszont nem szeretek az az amikor is megveszek egy terméket amire az van írva, hogy arc/ testradír viszont radírozó szemcséket még nagyítóval sem találni benne a hatásuk meg ebből kifolyólag el is marad. 
Na ennél a terméknél ez nem így volt. Ebben a szemcsék is nagyok , és hát ezek radírozni is tudnak az már biztos. 
Egy nagyon sűrű , picit olajos állagú termékről van szó . Alapból fehér színű, de található benne több kék színű szemcse is. 



Miután ezzel leradírozom a bőröm hagy maga után , egy ilyen olajos réteget amit sima vízzel nem igazán tudunk leszedni , viszont tusfürdővel nagyon egyszerű lemosni, ez viszont segít abban , hogy megakadályozza, hogy a bőrünk kiszáradjon. 
Csajok őszinte leszek, én már rengeteg de tényleg rengeteg testradírt próbáltam de ez a termék lenyűgözött. 😍 Ez valami hihetetlenül jó. Nekem a felső combom külső részén folyton ilyen érdesebb bőrfelület van , nem tudom , hogy a nadrágoktól vagy ilyen a bőröm passz .. na meg ott eléggé sok mitesszer is fel-fel bukkan , persze  a hátamon és a karomon is előkerülnek ezek a kis csúnya mitesszerek. 
Viszont ezen a problémámon ez a termék nagyon sokat segített . Gyönyörűen rendbe tette. Bevallom erre a termékre rákattantam és hát már el is használtam. 😄


Thermal Szaunasó 


Ezt a terméket szaunázás közben kellene használni , még hozzá úgy, hogy amikor is megindul az izzadás a bőrbe masszírozni míg el nem olvad. 
Na már most , nem biztos , hogy az én véleményem ennél a terméknél mérvadó lesz, mivel sem szaunával sem gőzkabinnal nem rendelkezem és nem is hiszem, hogy mostanában eljutok bármelyikbe is ....😕


Szóval mivel én nem rendeltetés szerűen használtam, elhasználom majd sima testradírként. 
Bevallom ez volt az a termék amitől nagyon féltem, mivel elég nagy és durva szemcséi vannak attól féltem, hogy itt komoly irritációnak nézek elébe... de mivel vagány csajszi vagyok 😂 bátorságot vettem és kipróbáltam. 
Na most én ezt úgy csináltam, hogy a  nedves, vagy épp vizes bőrömbe masszíroztam . előre szólok, hogy ez nem olvad ám el pár pillanat alatt , mondjuk én nem is masszíroztam addig épp csak átdörzsöltem a bőröm és kész, majd leöblítettem 


Az eredmény ? Először is nem okozott semmilyen irritációt ! 😊 Másodszor , nekem még soha de soha nem volt ilyen selymes, puha a bőröm ,mint ettől a terméktől. Komolyan mondom, hogy le a kalappal , ha a tipikus baba-popsi bőr a vágyatok akkor Thermal Szaunasó ! 
Tényleg próbáljátok ki. 😉

Thermal Fürdés utáni testápoló 



Személy szerint én azokat a testápolókat kedvelem amelyek hamar beszívódnak , jól hidratálnak és nem hagynak maguk után zsíros érzetet. 
Na már most amikor ezt a testápolót először kinyomtam a flakonból , azt gondoltam, hogy egy sűrű állagú, zsíros termékről van szó. A textúrája valóban nem egy nagyon folyékony állag , ennek ellenére nagyon könnyen a bőrbe masszírozható , rettentő hamar beszívódik, a hidratáló képességére  sem lehet egy rossz szavam sem szóval teljesen rendbe van. Nekem az illata is tetszik , ami egyébként sokáig meg is marad rajtam. Ez a tipikus spa illat jellemző egyébként az összes termékre , amit én most nem fogok nektek jól körül írni 😕 de egy ilyen frissítő, energizáló citrusos illatkombinációt képzeljetek el. Igazából a természetre emlékeztető illat kategória egy enyhe virágos beütéssel . 

Thermal Natur krém 


Na és igen elérkeztünk ahhoz a termékhez, amiről a bejegyzés elején írtam, hogy mégis csak bekerült a csomagomba. 😊
Az ízületeim megmentője. 😁
Ez egy könnyed , vizes állagú krém. Amiről első ránézésre nem is gondolnám , hogy mit tud. Egy egyszerű , puha tubusban érkezik , fehérszínű. 
Szinte mindennap előkerül. Én ezt a terméket a vállaimra , főként a csuklyásizomra (  stressz pont ) használom. Annyira jó érzés amikor ezzel a krémmel bekenjük a fájó testrészeket , előszőr egy intenzív hűsítő érzetet ad, majd érezhető ahogy a sajgó , izom fájdalmak fokozatosan csökkennek. 
Természetesen akinek komoly ízületi betegségei vannak, annak ez a termék nem fog jelentős segítséget nyújtani, Viszont izomláz , akut  fájdalmak enyhítésére egy szuper megoldás lehet. 

Összegezve : szerettem volna kicsit belekötni a termékekbe 😋 de nem tudok . Talán annyit megjegyeznék , hogy mivel a Bük Thermal termékek parfümöt is tartalmaznak , ami engem speciál nem zavar , mivel sokkal jobban elviselem mint a nagyon erős gyógynövény illatot , de aki az illatanyagokra allergiás az mindenképp csináljon egy bőrpróbát használat előtt, elkerülve az esetleges irritációt.Bár megjegyezném, hogy sok olyan véleményt olvastam akik hasonló problémával küzdenek  ennek ellenére ezek a termékek nem okoztak náluk gondot. 
Ár-érték arányban teljesen rendben vannak egytől-egyig. A minőségük nagyszerű. Szóval annyit tudok hozzá fűzni, hogy ha jót akartok jó áron akkor keressétek őket a Drogériák, Bioboltok polcain. 
Aztán ha kipróbáltátok őket, ne felejtsetek el, itt kommentben beszámolni a termékekről 😊😊

A Thermal Natural Life -nak pedig szeretném itt is nagyon szépen megköszönni , hogy elküldték részemre ezeket a csodás termékeket ! 😊

Ti próbáltátok már valamelyiket ? 
Mi a véleményetek róluk ? 

Rena 

3 megjegyzés: