2020. május 27., szerda

Webshop szemle : Make Up Plaza #1

Elérkeztünk a Webshop szemle sorozat első részéhez, melyben a Make Up Plázát nézzük meg kicsit közelebbről. Nekem egyik kedvenc webshopom egyébként a Make Up Plaza, már többször rendeltem tőlük, és eddig sosem kellett csalódnom :) 

A Make Up Plaza egy sminkes webáruház, ahol a megfizethető árú sminktermékektől kezdve a prémium kategóriásokig válogathatunk kedvünkre. Márkák szerint is tudunk keresni, és kategória alapján is. 


Alacsony árfekvésű / baráti áron elérhető márkák 

Magasabb árkategóriás márkák 


Azért azt le kell szögeznem, hogy az utóbbi három márka, nem a semmiért kerül annyiba amennyibe, ott azért minőség van ! 

Tehát ha ellátogattok a Make Up Plaza oldalára , akkor láthatjátok, hogy tényleg mindenki találhat a pénztárcájának megfelelően magának sminktermékeket. 

És akkor ejtsünk néhány szót a webshopról 

Regisztráció 

Lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélküli vásárlásra is , csak úgy mint a legtöbb webáruházban. Szerintem érdemesebb regisztrálni , így nem kell mindig megadni az adataid, és a rendeléseid is nyomon tudod követni. 
Én javasolnám a Hírlevélre való feliratkozást , mivel így mindig értesülhetünk az újdonságokról, akciókról , stb... egyébként nem árasztanak el naponta 5 reklámajánlattal  ( nekem sajnos van ilyen tapasztalatom , vannak akik nagyon durván nyomják a hirdetéseket ) 

Rendelés 

A rendelés menete nagyon egyszerű , kiválasztod a terméket és belepakolod a kis virtuális kosárkába. 
Az 5000 ft feletti rendelések esetén választhatunk magunknak egy Ajándékot . 
Ha már a webshopban nézelődtök mindenképp kukkantsatok az Akciókra , mert itt viszont már prémium minőségű terméket is vehetünk megfizethető áron is akár . 

Szállítás / szállítási díj 

Azt ígérik, hogy 1 munkanapos a szállítás náluk. Jelentem , ez így igaz! Az utolsó rendelésemet  ( néhány hónapja ) ha jól emlékszem csütörtök éjszaka adtam le, a következő héten , hétfő reggel már kaptam is az sms-t  MP -tól, hogy aznap kiszállítják a csomagom. 
Tehát ebből kiderült , hogy a Magyar Posta szállítja ki a csomagokat. Egyébként sok féle átvételi lehetőség van, ezt a weboldalon megtaláljátok. 
A szállítási díj 15 000 ft felett ingyenes. 15 000 ft alatt pedig a szállítási címtől függ, hogy mennyibe kerül. 

Fizetés 

Fizethetünk többek között utánvétellel, bankkártyával, online utalással stb...

És még valami ....
Van az oldalukon egy smink szótár , Smink ABC néven találjátok, azt mindenképp csekkoljátok. :) 

Ti rendeltetek már tőlük ? 

Rena 

Nem szponzorált tartalom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése