2020. május 25., hétfő

Pepco szerzemények - háztartás

Nem rég a Pepco-ban jártam , és hát haza jött velem jó pár dolog :) 
Jó pár hasznos dolog. 

Ezek többségben konyhai kiegészítők, edények. Tehát ez a bejegyzés nem is igazán a kozmetikumfanoknak 😄 lehet izgalmas, inkább azok számára lehet érdekes akik szeretnek a konyhában tevékenykedni. :) 

A Pepco egyébként ( ha esetleg nem ismerné valaki ) az az üzlet ahol beszerezhetünk rengeteg mindent nagyon olcsón. Én személy szerint imádom, órákig el tudok ott nézelődni. 
A kínálat között megtalálhatóak lakás dekorációk, háztartási kiegészítők, ruhák , papír- írószer stb... Szóval elég széles a kínálat. 
Az árakat tekintve pedig tényleg le a kalappal. :) 
Mutatom én miket vettem.:) 



- Szedő : 590 ft -
- Fakanál : 110 ft - 
- Teáskanál 6db-os : 290 ft- 
- Desszert villa 6 db-os : 290 ft-
- Kés készlet  2 db-os : 290 ft- 
- Kanál készlet 6db -os : 1190 ft



- Evőeszköz tároló : 290 ft 


- Mindegyik bögre : 360 ft- 




Továbbá vettem még... 



- Műanyag szűrő : 290 ft- 
- Tölcsér készlet 3 db -os : 290 ft- 




- Fém szűrő : 2-300 ft körül ( ennek nem emlékszem az árára ) 
- Reszelő : 360 ft 


- 4 db-os fűszertartó : 360 ft 
- Nagy fűszertartó : 360 ft / db 
- Műanyag fűszertartó : 590 ft 




Vettem még fűszertartókat is 




Na meg tárolókat 




- Tároló doboz szett  : 1190 ft - 


Közelről a minta

- Nagy tál : 360 ft / db 
- Kis tál : 150 ft- / db 



- Edényszárító : 750 ft- 



- Fénykép keret : 750 ft - 

És végül...



- Szappantartó : 150 ft- 

Na ennyi lett volna a mostani Pepco -s bevásárlásom. Ilyen bejegyzésekkel fogtok még találni itt a blogon sűrűn, hisz az egyik kedvenc boltom , ahová betérek amikor csak tehetem. :) 

Ti jártok a Pepco-ba ? 
A bemutatott termékek közül melyik tetszett a legjobban ? 

Rena 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése