2020. március 17., kedd

Oriflame Optimals Even Out termékek

Ebben a bejegyzésben az Oriflame Optimals termékeiről lesz szó, azon belül az Even Out termékekről . Ezek a termékek pigmentált bőrre ajánlottak. Mivel nekem is van pár pattanás után megmaradt barna foltocskám, hegem, így természetes volt, hogy beszerzem az összeset, és egymást hatását kiegészítve, felerősítve használjam őket.



Optimals Even Out habzó arctisztító

Egy krémes, könnyű állagú arctisztító. Jól habzik, lehet fura, de én azokat az arctisztítókat szeretem amelyek jól habzanak, én ilyenkor érzem azt, hogy tisztább lett a bőröm. 
Engem az illata sem zavart, sőt tetszik is. Használat után nagyon kellemes tapintású lett a bőröm, puha, selymes és üde. 




Optimals Even Out arctonik

Nem csíp, nem irritál, nem szárít. Nagyon szépen eltávolítja a szennyeződéseket.
Én a tonikokat egy vattapamacsra szoktam löttyinteni, és azzal törlöm át a bőröm, ez az arctonik egy percen belül beszívódott. Nem hagyott maga után sem ragacsos, sem feszülő érzetet. 



Optimals Even Out bőrragyogást fokozó szérum

Nagyon szerettem ezt a szérumot, szinte beszippantotta a bőröm. Hidratáltabbá, egységesebbé varázsolta. Egy nagyon könnyed állagú, selymes tapintású, lágy szérum. Van egy nagyon pici gyöngyházas csillogása, de ez a bőrön egyáltalán nem látható. 
Életteli, üde bőrt eredményez.

Optimals Even out szemkörnyékápoló krém

Nem csíp, nem ég tőle a szemem,könnyed kis formula. Nagyon könnyen beszívódik. A hidratálása is megfelelő számomra, a szemem körüli karikák halványabbak, egységesíti a bőr tónusom. 

Optimals Even Out bőrvédő nappali krém
A 6 termék közül ez a nappali krém az amit a legkevésbé kedvelek. Az állaga is fura, nagyon folyékony mégis mikor felkenem az arcomra annyira vastagnak érzem. Rettenetesen fénylik tőle a bőröm, el is zsírosítja, az alapozó is csúszkál rajta, és kevésbé tartós, hiába használok primert. 
De ami a legjobban idegesít, hogy amikor ezt a krémet használom, annyira csípi a szemem, 😡pedig a szemkörnyéket kikerülve használom, oda ugye a szemkörnyékápolót kenem, egyszerűen csak hullik a szememből a könny.
Ahogy lemosom, és másik krémet kenek föl egyből megszűnik az irritáció. 😮😮

Optimals Even Out bőrmegújító éjszakai krém

Na őt már sokkal jobban kedvelem, könnyebb mint a nappali verzió, gyorsan a bőrbe szívódik, és érzem, hogy táplál is. Az illata is kellemes. 
Nagyon jól hidratál, nem zsírosította el a bőröm.
Nagyon szerettem ezt a krémet használni.


Összességében nagyon tetszettek ezek a termékek, a nappali krémet leszámítva. A használatuk során azt vettem észre, mintha halványodtak volna a foltok a bőrömön, és egységesebb is lett. Szóval érdemes volt őket kipróbálni az biztos.
A termékek olyan 1500-2000 ft környékén mozognak akciósan.

+ egy tipp : érdemes a katalógust nézegetni, mivel az Optimals-nél elég gyakori az olyan akció amelynél, ha megvásárolsz egy terméket teljes áron másik kettőt ajándékba kapsz, tehát 1 áráért 2-őt kapsz. :)


Ha olvasnál további Optimas termékekről Katt ide !


Ti próbáltátok már valamelyiket ?


Rena

Képek forrása: Oriflame 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése